Skrevet 18 oktober 2011 - 19:56
Da er vi like høye, Moota :) Jeg er 168 cm. Jeg bruker litt forskjellig i størrelser, så vet ikke helt - blir ikke mye kles-shopping med denne kroppen, finner ingenting som ser fint ut, så jeg gir opp. Kjøper gjerne mange av like plagg hvis jeg først finner noe jeg trives å gå med. Er som sagt ca 73 kg (skal veie meg imorgen, godt mulig jeg veier mer), så jeg har skikkelig mage og svære lår!
FLOTT at så mange tar utfordringen!! Oppdater imorgen da, hvordan det gikk :) Jeg GLEDER meg til å begynne på dette prosjektet, gjør ikke dere?? Neste sommer så skal jeg kjøpe den fineste sommerkjolen og sprade fornøyd rundt lettkledd. Gleder meg til å slippe å finne måter å skjule fettet på, gleder meg til å bare dra på meg en vanlig singlet og dongeribukse og se bra ut :) Neste høst skal jeg gå med inntilsittende strikkejakke uten at fettet tyter ut. Er SÅ mye positivt med å bli tynnere. I tillegg gjør jeg det for helsens skyld, eier ikke kondis opp bakker + jeg er i risiko for å utvikle diabetes. Er ganske ung, så jeg vil ikke bruke resten av livet på å være misfornøyd med meg selv!! NOK ER NOK, vekten har ødelagt min tenåringstid, den skal IKKE ødelegge resten av livet mitt i tillegg. Skal IKKE være 50 år og angre på at jeg ikke gjorde noe tidligere. Jeg vil også se tynn og fantastisk ut, sånn som de fleste på min alder. Jeg vil også kjøpe masse fine og stilige klær, bestille klær fra nettbutikker og fine kjoler. GLEDER meg til å bli kvitt kiloene!!
En annen artig ting jeg vil fortelle er at alle som bærer barnet mitt synes at h*n er SÅ tung å bære på. Men det barnet mitt veier er nesten like mye som jeg skal ned i vekt, hehe! Dette synes jeg er en rar tanke, for det er jo denne unødvendige vekten jeg bærer på HVER dag, som alle andre synes er SÅ tung.
- LilleMy