Gå til innhold

Imorgen er det 75 dager til 1.januar, 10 uker. Minus 10 kg.


-LilleMy

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på vekta og jeg veier 84 kg. Det vil si 2 kiloer ned!!! :)

Kjempe happy.

 

Denne uka har gått skikkelig bra. Har spist ofte nok og sunt nok og ikke minst ikke noe etter 20.00. Har også spist gode frokoster.

Eksamen fra mandag til igår var beinhardt, men stress spiste ikke slik jeg pleier så er super fornøyd!

 

Har dessutten gått fra bmi på 30 til 29 :)

Ekstra stass er det siden forje uke gikk utrolig dårlig. Brukte det som motivasjon for denne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært ganske flink med kostholdet denne uken, men har ennå ikke begynt med nokashakene. Begynner over helgen fordi jeg ser så frem til å kose meg med vin og rattatouille i kveld!

 

Jogget 3 km i går og løftet vekter i 30 min i går. Satser på å gjøre det samme i morgen. Har forsåvidt fått en nytt mål, jeg vil ha six-pack. Vet ikke hvor mange kilo som må av da, men kan hende det holder med 10. Får se!

 

Flinke dere har vært! Skal veie meg i morgen men problemet mitt er at jeg kan ha en 2 til 4 kilo forskjell i vekten fra dag til dag! Men tar utgangspunkt i at jeg veier 72 kilo, så får vi se hva den viser i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært alle sammen!!! =D =D

Synes det er kjempegøy å lese =)

 

Jeg har ikke vært så flink idag, det visste jeg jo og tillater det for denne gang. Har spist 2 skiver til frokost, 2 smørbrød etter begravelsen. Hadde 4 kakestykker =O Men de var ikke store da. Det var små stykker heldigvis og fordelt over flere timer. Det er foreløpig alt jeg har spist idag, men spurte mannen om han ikke kunne ta med en burger ikveld når han kommer hjem siden vi allikevel er på sklia =P

 

Det som er nytt er at jeg stopper når jeg er mett eller ikke har lyst på mer. Noen ganger tidligere har jeg også spist videre fordi at det er godt selv om jeg egentlig inderst inne ikke har lyst på mer. Forstå det den som vil =P

Følte meg mett etter 2 smørbrød. De var ikke såå gode heller. Tidligere hadde jeg nok minst spist 3, kanskje 4. Hvorfor? Jo det er jo litt godt, det er mat og rett og slett fordi sånn er det bare. Jeg stoppet som sagt etter 2. Hvorfor? De var ikke såå gode at jeg hadde lyst på mer.

 

Har også kjøpt 1 svæær godteripose idag, godt 1,8 kg. Har ikke lyst på noe av det som er oppi. Tar meg heller et knekkebrød eller en skive før han kommer med maten i 9 tiden =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har vært litt "på tryne".

 

Frokost: Middagsrester fra igår (kylling tikka masala). kcal?? karbo??

Lunsj: Restene av middagsrestene fra igår, haha

Middag: 1 Skyr og 1 påsmurt Wasa-knekkebrød

 

Nå er jeg sulten igjen, men skal holde meg til klokken er 18, da skal jeg drikke Noka-shake. Så blir det ikke flere store måltider idag, skal legge meg tidlig.

 

Imorgen er en ny kun-Noka-dag, og det skal gå bra siden jeg ikke har noen planer for dagen. Men søndag er det bursdagsbesøk, huff. Da SKAL jeg ha selvdisiplin. Spise meg passelig mett på middag og så IKKE røre noe av desserten. For hvis jeg først begynner, så klarer jeg ikke stoppe. Så skal jeg drikke mye vann til maten!! MEN, jeg tar èn dag av gangen, imorgen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å takke alle dere som hadde fine ord til meg i tidligere innlegg. Tusen takk! Det varmer =) Det er tungt, og begravelsen var grusom =(

Den var fin altså, men forferdelig å være der og ha så vondt.

 

-LilleMy, det høres ut som om motivasjonen er på topp, og det er også en viktig del. Så bare stå på du =)

Dette klarer vi! Jeg kommer sterkere tilbake i uka som kommer =D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 10 kg. Skal straks begynne å jobbe etter permisjon og regner med at det hjelper. Jeg har tenkt til å spise mindre og sunnere, har ingen store treningsplaner, er for lat, men har en jobb hvor jeg står/ går hele dagen. Jeg er sååå lei av å gå med gravidbukser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp da er det søndag =D

Elgsteika står i ovnen og bolledeigen på benken.. Tro hvordan dette skal gå =P

 

Blir ikke veiing før jeg har fått ehm ja for å si det slik så hender det at jeg ikke får gå på do når det skjer veldig masse på psykisk nivå. Begravelse og slik er tydeligvis kvalifisert til et slikt nivå. Så melder tilbake om vekt når jeg har fått arkivert dette nivået =P

 

Ha en strålende dag jenter =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med her- begynte på ny vektnedgang forrige mandag 24.10- da sto vekta på 79.7 kg. Er 160 cm.

Skal ned på 65-66 kg tilslutt,men håper å komme ned til 70 kg til jul.

 

Har tidligere i år gått ned 7 kg, nå er det på tide å stramme inn igjen ;)

 

Trener hjemme på elipse maskin+ litt styrke/mage, 5 ganger i uka- og spiser moderat lavkarbo- dvs. holder meg unna brød/pasta/ris/poteter og holder meg til et minimum av søtsaker.

 

Blir moro og følge dere alle- lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost idag: 2 hardkokte egg!

 

Til lunsj blir det deilig Noka sjokolademilkshake. I ettermiddag skal vi i bursdagsbesøk, så det blir spennende å atter en gang teste viljestyrken. Dette blir hos min søster som kunne fortelle meg at middagen blir pizza, sukk. Desserten blir brownies (hjelp), en kake, negerboller og sikkert smågodt. Har bestemt meg for at jeg skal spise ÈN pizzabolle og ETT brownies-stykke!

 

Okei, skulle jo egentlig ha fast veiedag på fredager, fra neste fredag av (siden jeg ikke har holdt på så lenge). Men nysgjerrige meg har veid meg, både igår og idag.

 

BMI idag: 25.09 (70,8 kg) YES!

 

Ble skikkelig glad jeg nå! Og i tillegg er de to siste veiingene gjort etter en lett frokost :) Og snart er BMI'en min under 25 kg, da er jeg nesten normalvektig! Har ikke gått ned så mye, men det hjelper å se at det går nedover, heldigvis en ny uke med nye muligheter imorgen :) Akkurat nå er jeg veldig motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er -LilleMy =D

 

Jeg er ikke fullt så flink idag, men kommer sterkere tilbake imorgen =P

Har spist middag, liten porsjon som vanlig, men hadde 3 boller litt senere. Spiste ikke for mange, men burde jo latt være. Skal ha en eller to når barna er i seng også. Til kvelds. Så fryser jeg resten eller får det bort slik at det ikke er noen fristelser imorgen =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei uff jeg er visst ikke så flink. Gikk ikke bra i besøket idag, jeg spiste hele 3 små pizzastykker, 1 stykke blåbær-pai og 2 stykker brownies. Jeg er forferdelig kvalm nå, merker at kroppen ikke er vant til så mye sukker lenger (før kunne jeg spist dette + mye mer uten å bli kvalm.)

 

Men men, det er jo helg og jeg spiste ikke lørdagsgodt igår. Imorgen er det mandag, ny dag med nye muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stupte med nesa først oppi smågodtposen i stad.. Potetgull har jeg også spist.. Blæh.. Tok meg en god halvtimes joggerunde etterpå så håper jeg ikke har "ødelagt" så alt for mye. Ny uke med nye muligheter jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slenger meg gjerne på denne tråden om jeg kan:) jeg lider litt av ammespising jeg:) hehe. fødte en gutt i midten av juli (første barn) og sliter med å komme igang med sunt kosthold igjen og finne motivasjon til å starte treningen på sats igjen. før jeg ble gravid veide jeg 53/54 kilo og er 158 høy. nå veier jeg 59/60 kilo og vil ned 4 kilo før nyttår:) håper på god motivasjon her inne:) virker som dere er veldig innstilt på at dette skal dere klare:) akkurat det jeg trenger:) jeg startet dagen med to knekkebrød, en kopp kaffe, et glass juice og litt melon:) jeg kommer aldri til å slutte med hverdagskost, men heller kutte ut alt sukkeret i hverdagen:) skal kjøpe meg vekt i dag også:) kjenner at jeg er motivert for å klare dette, skal også en tur til syden i januar noe som hjelper litt på motivasjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...