Gå til innhold

Imorgen er det 75 dager til 1.januar, 10 uker. Minus 10 kg.


-LilleMy

Anbefalte innlegg

Hei Lillemy =)

 

Det er kjekt å lese at du syns det gikk godt i helga =)

Jeg brukte også noka som kick start og det fungerte kjempeflott for meg. Men jeg hadde ikke 4 shake til dagen, jeg hadde 2, 1 1/2 bar og vanlig men sunn middag. Jeg gikk ned 12 kg på 3 mnd og det er jo litt av en kick start =D

 

Jeg har noen litt rare dager når jeg er på sykehuset hos min farmor, men jeg er egentlig mest opptatt av mengdene, så får det heller være litt rart ellers. Min dag har vært, 2 skiver + 1egg til frokost, 1/2 porsjon risgrøt til lunsj på sykehuset, 2 vaffler og en liten kjeks hos svigers etterpå og skal ha 2 knekkebrød nå til kvelds.

 

Det presset kan være godt, det er vel ingen som ser ned på deg fordi om du ikke får resultater med en gang. Venner og familie er som regel heller støttespillere =D

Og vi skal klare dette sammen vi så det skal nok bli resultater ser du =)

 

Lykke til med starten imorgen =D =D

 

Når veier du deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får jeg være med å slanke meg med dere?? Trenger sårt å gå ned 15 kg til ! Er godt i gang men virker som en bra motivasjonsgjeng her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med:) Bør vel egentlig ned 15 kg, men 10 er supert, og målet er i hvertfall 8 kg til i førse omgang. Har de siste månedene sakte gått ned 6 kg, ved å ikke spise godteri på ukedagene og enkel mosjon, går mye, sykler litt, men ikke mye. Må skjerpe inn litt på helga, bli litt mer bevisst på matvalg og trene litt til så forsvinner vel noen kg til:) Var 83 kg, er noe under 77 på fredager, og noe over 77 på mandagsmorgener....Hovedmår i første omgang nå er under 70 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Men mitt mål er å komme ned 7-8 kg !

 

Er 172 cm og 76 kg! Har nett vert på mitt livs første "joggetur" dvs jeg var ute i 30 min og jogget tre parti, på en runde jeg pleier og gå. Ca 3 km.

 

Magen og lårene er mine problemområder!

 

Var fredag måledag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKKE vært flink i helga! Eneste som har vært riktig er noen knekkebrød til frokost og kvelds i dag. Ellers har det vært pepsi max, vafler, muffins, cookies++ men har vært en del aktiv, ikke høyt tempo men omtrent hele dagene, så kanskje det hjelper .litt. men neste uke er det meldt fint vær, så da er det UT OG GÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy når vi er mange som skal ned ;) Jeg har egentlig veiedag på tirsdag, men tror jeg slenger meg med på fredag i stedet. Har i helgen gått lange turer og jogget en times tid. Intervaller da ;) Spiste litt godis på lørdag kveld.. :)

Veier nå 84 kg og er 167 tror jeg.. Begynnte på 88 kg for 3 uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Morgen!

Hvordan går det med dere?

Jeg har hjemmeeksamen frem til fredag så har prioritert bort treningen. Men tar meg tid til å lage sunne måltider og spise ofte nok. Blir spennende å se på fredag om det får noen effekt. Synes selv jeg har kommet inn i en veldig god rytme i kostholdet nå og siden det var så dårlig før er det jo godt mulig det blir borte noen kilo av det.

 

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke så innmari bra akkurat... Motivasjonen er ikke helt på topp :( Men gikk 1t trilletur i går. Ligger på sofaen og sløver mens mini sover, sååå trøtt i dag. Får se om det blir en tur i bæremeis når han våkner. Skal på vekta i morgen var planen. Kanskje jeg gidder å reise meg for å rocke litt. Føler bare at det ikke hjelper. Står i 15 min men kjenner ikke så mye. Skulle egentlig ønske jeg skulle ha bort litt flere kilo, "bare 4-5" er liksom litt lite motiverende, men den magen SKAL bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår begynte dagen min SÅ bra, men endte så forferdelig feil :(

 

Frokost: Noka milkshake

Lunsj: Noka crisp-bar

Middag: Falafel-middag på Ikea. Vet ikke kcal, men det må være det sunneste de har der?

 

Så gikk det feil: Boller. Spiste sikkert 5 boller!! Og jeg blir ikke kvalm heller, tåler det veldig godt, og det er vel ikke akkurat positivt at kroppen er vant til så mye sukker!! Men jeg gikk meg en lang kveldstur med hunden, gå av litt av den dårlige samvittigheten hvertfall ;)

 

Men nå er det en ny dag med nye muligheter, dagen min har begynt med Noka milkshake, da har jeg 3 måltider igjen idag :) Klokken 12, 15 og 18. Men lurer på om jeg klarer meg uten noe mat senere enn klokken 18, jeg sover så dårlig hvis jeg er sulten! Kanskje en pære kan være greit i 20-21 tiden? Jeg legger meg som oftest ca 22.30, så blir lenge fra 18.00 og frem til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten med på veiedag på fredag!! :) Men IKKE denne fredagen, det er for tidlig, jeg veier meg neste fredag :) Det er dagen før jeg skal i bursdagsbesøk, hehe, så da får jeg se om jeg kan unne meg litt ekstra i besøket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært skikkelig flink ! Spiser kun sunt hver 3 time og i går kveld jogget jeg 45 min igjen. I dag skal jeg ut å gå fort etter at vesla er lagt ;)

Gleder meg til veiing på fredag ,)

Bøtter også nedpå med vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, denne dagen har hittil gått kjempebra!

 

Frokost: Noka sjokolademilkshake

Lunsj: Noka sjokolademilkshake

Middag: Noka jordbærmilkshake

 

Det neste (egentlig det siste) måltidet mitt blir klokken 18.30, men jeg spiser nok en pære i 9-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere =)

Det er en stund sidem jeg har skrevet. Mistet farmor igår. Det var veldig tungt =(

 

Var på vekta idag, den var 83,6kg. Så da er jeg rett under 1 kg på ca en uke. Er veldig fornøyd med det. Og fullt klar over at det slett ikke kommer til å gå så smooth hver uke =P

Det blir så som så både med trening og spising akkurat nå. Så jeg prøver å spise lite og ofte, men det blir litt kluss.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer, Moota!! =/

 

Men gratulerer med vekt-tapet :) Det er jo perfekt, 1 kg i uken er supert! Grugleder meg til jeg skal på vekten (neste fredag!).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! =)

 

Ja det er perfekt nå, men blir nok tyngre etterhvert som tiden går og jeg har mindre å ta av. Gikk jo lett ned over 1 kilo i uken når jeg startet på 100 kg.

Motivasjonen er på topp =D Synes det er god motivasjon i seg selv bare det å se at det går rette vei.

Blir vel en utfordring i begravelsen tenker jeg. Masse gode smørbrød og noen gode kaker =O jaja. får ta meg litt ut i helga hvis jeg orker =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg :)

 

Jeg skal i bursdagsselskap på søndag! Det blir en tøff utfordring for meg, for der er god middag og masse godis/kaker etterpå sikkert! Og jeg pleier alltid å spise meg kvalm i sånne besøk, hjelp! Men tenker at det blir bra å teste viljestyrken sånn ;)

 

Skal også ha venninnebesøk hos meg imorgen, men hun vet at jeg slanker meg da. Skal kjøpe sjokolade som hun kan spise, så blir utfordringen å motstå selv. (kommer også til å kjøpe litt frukt/grønnsaker med vaniljekesam/dip. Kanskje ost og kjeks..). Så skal jeg spise (drikke) et måltid før hun kommer og pusse tennene godt (ingen som har lyst å spise noe med rene tenner, hehe, prøv selv) + drikke masse vann ;)

 

Jeg tenker at det kommer alltid til å være sånne besøk!! Jeg må bare lære meg å motstå sånt hvis jeg noengang skal klare å bli tynn!

 

Dagen idag har begynt bra: Frokost: 1 Noka-sjokolademilkshake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsanalyse er noe de tilbyr på elixia og noen andre treningssteder. Det går ut på at de måler din nøyaktige kroppsammensetning for å finne ut hvor mye fett og muskler du har i hver av dine kroppsdeler. Jeg fant f.eks. ut at jeg har 50 kilo med musker i kroppen, da sier det seg selv at jeg ikke kan veie 50 kilo!

 

Dette er noe alle som skal slanke seg bør gjøre for å finne ut hvor mye man bør gå ned i vekt og for å passe på at man går ned fett og ikke muskler! Jeg ønsker å gå ned 10 kilo men skal ta en ny kroppsanalyse underveis for å sjekke at jeg går ned fett og ikke muskler.

 

En annen ting anlysen sjekker er hvor mye fett man har under huden og hvor mye man har rundt organene. Selv om jeg har 30% fett på kroppen var det nesten ingenting rundt organer og forholdsvis lite på overkroppen. Så selv om jeg i følge BMI er overvektig fant kroppsanalysen ut at kroppen min er veldig sunn:) Men jeg blir mer fornøyd med noen kilo mindre så da skal jeg prøve å finne motivasjonen til å begynne med den derre helsikes nokadietten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes avansert ut =P

 

Idag har jeg kjøpt meg en ny bukse på h&m =)

Kjøpte en str. mindre enn jeg kjøpte sist, som bare er noen få uker siden. Det er gøy og god motivasjon =D

 

Det er jo fortsatt store str. da (32/34), men men det går jo rette veien =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om veiing i gårmorges, men glemte det. I går spiste jeg sååå mye, så utsetter den til mandag :)

 

Snart ut på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? Henger dere på enda?

 

Jeg er med! =P

Blir gode smørbrød og kaker imorgen, men jeg skal jo leve ved siden av mitt nye kosthold, så det får bare gå =)

 

Har vært flink å spise de aller fleste måltidene nå når jeg ikke tilbringer så masse tid på sykehuset lenger.

Føler meg tjukk og ser fortsatt 100kg når jeg ser i speilet =(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute på joggetur igjen og har klart å spise veldig sunt hele uka. Blir veldig spennende med veiing i morgen tidlig :)

Man må jo skeie ut innimellom så i helga skal jeg kose meg litt!

Vi høres i morgen jenter ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drøyer veiinga til en dag over helga. Skal i begravelse imorgen og tviler på at det er det jeg husker og tenker på og har lyst til når jeg står opp.

 

Men melder nok videre underveis, jeg er bare såå skikkelig ivrig =D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det skjønner jeg moota. Ta frem de gode minnene og bruk dagen til å minnes din farmor. Slanking og veiing kan du gjøre til uka. Klem ;)

 

Jeg har vært på vekta og er skikkelig fornøyd. Den viste 82,4 så det vil i at jeg har gått ned 1,6 kg!! Superhappy ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig skuffet over meg selv :( Hadde venninnebesøk igår, og jeg klarte selvfølgelig ikke å holde meg unna hverken sjokolade eller sjokoladekjeks. Ser frem til en sunnere dag idag og forhåpentligvis alle dager fremover (skal i bursdag på søndag, så blir en utfordring der også).

 

Men idag føler jeg meg ekstra tjukk og fæl :( alt jeg ønsker er å være tynn, bare kunne dra på seg en dongeribukse og en singlet, og slippe å skjule både det ene og det andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Moota så trist å høre at du har mistet din Farmor. Kondolerer.

Synes absolutt det må være lov for deg nå å ikke ha fokuset på slanking. Du har jo vært så flink så lenge! så har stor tro på at noen dager fri ikke vil velte deg av lasset i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...