Gå til innhold

Sjokkert..!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en gammel kompis som jeg traff idag, han er flyttet fra byen jeg bor i, men var hjemme en tur nå.. Kona hans er gravid i 7.mnd, og hun var visst noe deprimert og lei seg.. Han mente det var svangerskapsdepresjon. Hun drakk alkohol, og spiste tabletter, i følge ham. Dette hadde han blitt forbanna for da han fant det ut, og visstnok knust ett glassbord de hadde i stua, før han pakket og kom til hjemplassen.

Huff og huff, stakkars baby som må lide..://

 

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget.. Måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i allverden drar han fra en gravid dame som er deprimert og som drikker og tar tabletter?? Det er jo hans barn hun bærer på! Bryr han seg ikke om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager? Forstår jo at mannen er sint, men jeg ville tro at dama trenger hjelp nå, og at hans oppførsel forværrer situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som de perfekte vordende foreldre! Herregud, det er så urettferdig fordelt! Han hadde forøvrig ikke vært kompis med meg etter dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes kanskje heller ikke det var riktig reaksjon..

Kutte han ut blir vel for drøyt, er kanskje bedre å prøve å snakke med ham, og prøve nå inn til ham. Idag var han litt på en snurr, og da gidder jeg ikke.

Men han sa han hadde pratet med henne, og hun hadde visst sluttet med de tbl og alkoholen etter at han dro, det var visst hans feil at hun hadde hatt behov for det.. snodig situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...