Gå til innhold

Hvorfor skal alle drive å kjøpe ull til ungen til jul


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dine barn vil ha leker, fortell det til folk da vel.

 

Andre synes det er kjempegreit å få ullklær til jul, fordi huset flyter over av leker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn ønsker seg ull, send meg en pm HI, så sender jeg deg min adresse slik at du kan sende all ulla du ikke vil ha til meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortelle det, ja det har jeg gjort, men allerede for sent, gitt! Vi kjøper ikke så mye leker,for synes det passer å gi til jul og bursdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvemr det som skal kjøpe ull. ??

 

be om større str slik at du har til neste år om folk ønsker og kjøpe ull.

her bestemmer vi om det kommer leker eller klær fra folk. veldig greit.

 

du burde bare være glad folk vil kjøpe det. ull er dyrt.

 

kan du ikke si det på en pen måte at du ikke trenger ull til ungen. alt er kjøpt for sesongen. og at ungen ønsker seg leker, eller større gensere,bukser, og slikt,.

 

vi sier til folk som kjøper klær at det er fint om de også vil kjøpe en leke, er det som ungen bryr seg om, vi foreldrene syns klær er fint.. sparer foreldre penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...skulle ønske at noen av besteforeldrene her kunne komme med litt ull til jul eller bursdag jeg. Har ønsket oss duplo og ull siden ungen ble født og aldri fått noen av delene. Synes det er litt synd at de bruker like mye penger (om ikke mer?) på jålete bomullsklær til jul og bursdag (høstbarn) som hun knapt får brukt fordi vi bruker nesten kun ull i vinterhalvåret. Og heller en liten pakke duplo som blir brukt og lekt med hver eneste dag enn store, flotte pakker med prinsesse-plastic stæsj som jentungen ikke bryr seg om i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull er fint det ja, men har en god del i arv fra førstemann, og når jula kommer har vi mere enn nok, Ullsesingen har begynt alt, kan ikke vente med å handle inn det som ev mangler. Og julgavene er visst alt kjøpt i akkurat passe str, selv om vi tenkte å si at om man vil kjøpe ull, tenk neste sesong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er en plage med den ulla. Spesielt den som ikke kan byttes. Er visst vanskelig for enkelte å forstå at barnet ikke tåler ull mot huden pga. atopisk eksem. I tillegg har han en mor som ikke kan fordra ull selv, og spesielt ikke som undertøy. Det klør og jeg får enten gåsehud eller føler meg kokt. Det er waste of money, og vi hadde blitt minst like glad for en toalettrull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...