Gå til innhold

10 uker igjen :))))


katta81

Anbefalte innlegg

nå nærmer det seg veldig :) det er en travel tid alltid før jul og det er jo bra , for da går ukene enda fortere :)

 

Hvordan ligger dere andre ann ? Hvordan er formen deres ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei....

Jeg er 29+ 5 idag. Formen min er desverre ikke så god. Beklager hvis dette høres klagende ut....

Jeg er iutgangspunktet 100 % pga bekkenløsning... Men den er faktisk blitt bedre. :) jeeeiiii...... :D

Men jeg har fått andre plager: har hatt vondt i hode i snart 2 uker. Endel svimmel og litt hevelse i fingrer og bein. Har vært til legen to ganger denne uka og der har de funnet ut at jeg har høy puls (ikke blodtrykk), L3+ og blod i urinen. Har heldigvis ikke proteiner i urinen....Ellers har jeg myyye vonde kynnere ( iallefall 4-5 daglig som gjør veldig vondt) Off beklager igjen hvis dette ble mye klaging :(

Skal til legen igjen til mandag så det blir spennende å se hva de gjør da hvis det er på samme måte da også... Hadde nemlig svangerskapsforgiftning forrige gang og var inne på sykehuset 22 ganger på 8 uker... Så jeg kjenner jeg blir litt motløs, med tanke på om det skal bli sånn nå også...

 

Men jeg klarer å se litt positivt i det også da.... Heldigvis så går tida og det nærmer seg ganske kjapt.... og tenk for et nydelig resultat vi sitter igjen med... så uansett plager man skulle få nå så er de ABSOLUTT verd det.....

 

Håper ikke at jeg tok humøret ditt fra deg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei damer.

Føler jeg har vært sykemeldt en evighet nå, bekkenet streiker jevnlig, og med tendenser til akutt redebyggingsbehov siste uka har det ikke akkurat blitt bedre... Men nå er det meste i hus, og verdens søteste tørkestativ står på badet, dekket av minibabyklær:)

32 fullgåtte uker i dag, så det går fort! Koser meg med masse spark og knuffing inni magen hver dag, men merker at nå vokses det raskt inni her. Ser ikke tærne lenger, kun en jakke kan lukkes over magen, og blir fort anpusten. Men snart er vi der, nærmer oss for hver dag som går! Gleder meg, og er utrolig spent på hvordan den nye hverdagen blir med baby i hus:)

 

Palomino: har du prøvd magnesiumtilskudd? Hadde en periode med mye vonde kynnere, og da gjorde magnesium susen! (Hjelper mot leggkramper også, og det er jo ikke å forakte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnesiumstilskudd? nei det har jeg ikke prøvd... Kanskje det er noe å vurdere.... jeg får høre med legen til mandag... Idag har det vært veldig myyye kynnere, og magen har sunket mye ned de siste dagene, så jeg bør nok ikke gjøre de største sprella den nærmeste tida tror jeg... Men men jeg får heldigvis god oppfølging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er det 7 uker igjen til ul terminen. Har vært til legen i dag, hadde spor av blod i urinen. Fikk ikke greie på hva det kunne bety annet enn at det ikke var noe å bekymre seg for ettersom at blodtrykket var ok, ingen ødemer ol. Kjenner at jeg gleder meg veldig til å møte lillegullet, samtidig som at jeg gruer meg nå innmari til fødselen. prøver å overbevise meg selv om at jeg skal klare det, men tvilen tar meg til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker igjen:)))

 

Jeg spøy til uke 20, som ble etterfulgt av bekkenløsning. Fikk kraftig forkjølelse slutten av juli der jeg hostet til jeg kastet opp, den hosten har jeg enda pga astma som har forverret seg 100%. Kaster opp slim og dritt, og klarer absolutt ikke tisse og snakke i tlf samtidig uten å puste som jeg skulle løpt maraton!!! Men uansett alle disse plager så er jeg overlykkelig for lillemann i magen, som vokser og sparker og styrer. Det å være gravid er tungt, men jeg hadde aldri vært opplevelsen foruten:)

 

Vi har slitt i 3 år og dette er icsibarn. Fikk beskjed om å gå for ED eller adopsjon, så jeg svever i lykke over å få ett barn med mine gener. Det var noe jeg slet veldig med, at jeg ikke skulle få oppleve det.

 

MEN nå kommer det nye jesusbarnet 23 desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ti uker igjen her også og jeg gleder meg vanvittig mye til permisjonen!

 

Venter nummer to og synes tiden går mye saktere denne gangen... Heldigvis nærmer det seg jul og mye innekos, så håper de siste 69 dagene skal fly av gårde!

 

Bekkkenet skranter, men jeg jobber fortsatt fullt. Må få fullført de siste prosjektene mine før jeg går ut, men så snart de er i boks skal jeg gasse ned og kose meg litt mer frem mot permisjonen starter.

 

Gleder meg til gullet kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...