Gå til innhold

Noen som har to tette hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 15 mnd som begynte i bhg for 1,5 mnd siden. Han stortrives der, men vi har bestemt oss for å flytte til mannens hjemby i mai. Har ringt barnehagen som ligger nærmest stedet vi skal bo (100 meter unna huset vårt :) og de mente det kunne bli vanskelig å få plass der "med det første". Vil veldig at han skal gå her siden han har tre fettere som går der og svigersøster er superfornøyd med barnehagen.

 

Et alternativ er å ha han i en annen bhg mens vi venter på plass, men vi får ny baby i april så jeg tenker jo at jeg kan ha begge hjemme så slipper han å evt bytte bhg, men kanskje få plass der vi vil i løpet av permisjonstiden. Syns det siste virker best for han, men er litt usikker på hvordan det blir å være hjemme med to små. Blir 22 mnd mellom de og mannen er borte 2 uker hver mnd.

 

Da gutten vår var liten var han veldig krevende (KISS, skrek i 5 mnd) og jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle greid å hatt en fra før... Er det noen som har erfaring med å gå hjemme med to tette unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jepp:) Har vært hjemme med to tette i over et år jeg:) OG jeg har også en mann som er borte to uker- og hjemme en mnd da...! Gjør det av egen fri vilje faktisk, ikke at vi har så veldig mye mot barnehager, men ønsker å få være sammen med barna selv istedet -når de er så små. Krever sin kvinne (og mannen også;), men det er absolutt verd det syns jeg da. Men nå er jo barn som du sier forskjellige, nestemann kan ha helt andre behov og dermed kreve svært ulikt av mor og far. Vår første var og er en rolig fyr, på alle måter i grunn. Andre dama annerledes bygd, for å si det slik- men var også en rolig baby, så gikk, og går- supert... Travle dager, ja- og eldstemann- og nå også lillejenta- krever sitt av aktivisering, men har fungert bra faktisk, fant våre rutiner kjapt, med fortest mulig felles måltider (hun fikk tidlig flaske samtidig som hans måltider), faste rutiner med klesvask og- oppheng/bretting på morgenen før frokost og etter kveldstellet- osv. osv. Men greit å ha noen å ringe til om man plutselig skulle vært to steder samtidig mens mannen er på jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...