Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Bryllupsfest - hvor billig kan vi få det?

• Logg inn for å svare
1 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 928 Innlegg:

Skrevet 04 oktober 2011 - 11:56

Vi skal gifte oss i utlandet og ha festen neste sommer. Vi reiser nå snart. Men sitter og regner på hva festen kan komme på... og blir litt redd det blir for dyrt. Vil ha det billig!! Det er jo mat og alkohol og musikk som koster. Nå kan vi få mat rimelig da mannen min er kokk og håper vi får gratis kokk og. Men hvor mye vin beregner man på hvert hode? Vi blir ca 35 personer Og til festen etter maten, tenker jeg at vi trenger en bacardi, en vodka, bayleys, konjak, gin og blandevann. Og en del brus... Vel, hvor mye brukte dere på bryllupsfesten? Og tar gjerne imot økonomiske og gode tips!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 marsgutt 2013

marsgutt 2013

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 241 Innlegg:
  • Stedtrøndelag

Skrevet 22 april 2012 - 01:42

Vis innleggAnonym bruker skrev 04 oktober 2011 - 11:56:

Vi skal gifte oss i utlandet og ha festen neste sommer. Vi reiser nå snart.Men sitter og regner på hva festen kan komme på... og blir litt redd det blir for dyrt. Vil ha det billig!!Det er jo mat og alkohol og musikk som koster.Nå kan vi få mat rimelig da mannen min er kokk og håper vi får gratis kokk og. Men hvor mye vin beregner man på hvert hode?Vi blir ca 35 personer Og til festen etter maten, tenker jeg at vi trenger en bacardi, en vodka, bayleys, konjak, gin og blandevann. Og en del brus...Vel, hvor mye brukte dere på bryllupsfesten?Og tar gjerne imot økonomiske og gode tips!
regn ca 2 glass til maten med vin. 2 glass konjak elr bayleys til kaffen. skal du ha fri bar bør du regne ca 1 til 2 dl pr person men vodka. vi kjøper vodka i tyskland og sverige og sparer mye på d. kjøp 3 liter med vin i stede for flasker ha d i karafler til middagen, får kjøpt d på ikea til 15 kr stk. kjøp også blande vann i sverige. som drink mix og juice. sparer mye på d. lykke til med festen