Gå til innhold

Hva er vitsen med å være i et forhold,hvis man er forelska i en annen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at man er for feig til å være singel?

 

Å kanskje gi den man er i forhold med, en sjanse til å komme ut av forholdet med hodet "litt hevet" :Z

 

Syns dette er fryktelig egoistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn?! Penger, hus, familie, samarbeid om hverdagen osv osv. Jeg dømmer absolutt ingen - livet har mange nyanser! Selv er jeg heldigvis lykkelig forelsket i min mann, barnas far. Men for et naivt spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det eller så innser man at en forelskelse er null verdt og at hvis man venter så går følelsene over og man elsker fortsatt den man er sammen med. Ikke alle som stikker ved første hinder, ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste opplever å treffe noen i livet, utenom partner som de kan bli betatt av.

Forskjellen er om man agerer på disse følelsene. Syns ikke det er egoistisk å beholde min mann, om blodet bruser litt for en annen. Det går over, og jeg har valgt å leve med mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HI av det andre innelegget hvor jeg skriver om at jeg har følelser for en annen.. Det er ikke bare å gå fra mannen hvis det er det du tror. Vi har barn og hus sammen, og har det fint sammen. Jeg har jo følelser for mannen min også. Er kjempegla i han, og vi er gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg derimot synes det er frykteleg egoistisk om ein skal bryte opp familien pga ein forelskelse. Gjennom eit langt liv er det ganske sansynleg at ein vil bli betatt og kanskje forelska i ein annan enn den ein er gift/sambuar med. Kanskje kan det vere sparket i baken som gjer at ein bryt ut av eit forhold som ikkje er velfungerande, men om ein er i eit godt forhold, så bør ein klare å tøyle følelsane sine.

Eg har då hatt mange forelskelsar gjennom tida før eg treffte mannen min som det aldri har blitt noko av. No har me satsa på kvarandre og lova å halde saman gjennom livet, og det har me tenkt å gjere det me kan for å halde. Med det meiner eg at me begge vil jobbe for at forholdet skal vere godt.

Eg synes det verkar litt patetisk å flyge frå den eine til den andre etter kvart som forelskelsane dukkar opp og bleiknar, slik dei ofte har for vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ung du tenker jeg HI :-)

 

Når du har et laaaaangt samliv bak deg , barn, hus etc etc og elsker din mann over alt så kaster du jo ikke alt dette på båten fordi om du blir forelsket i en annen. Forelsker går over, men man kan jo kose seg med avstandsrusen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...