Gå til innhold

ER det ikke litt spesiellt og onanere daglig når man er voksne mødre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke noe dømmende her altså, men fatter ikke hvor dere tar hverken tid, energi eller lyster fra?

 

JEG husker ike sist gang jeg onanerte, må være minst 2-3 år siden.. Og sex med mannen skjer kanskje en gang hver 14 dag. Jeg har lyst på han og sånt, og han må meg, men i hverdagen oooorker jeg rett og slett ikke.

 

Er det mye skryt her, eller er alle helt ville?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen har et stooort sug etter tilfredsstillelse på det sexuelle planet. Det er svært idividuelt. Noen får energi av sex, noen tappes av det.

 

Jeg tappes av det... og min mann elsker det!!!! Han vil hele tiden, jeg vil helst slippe ALLTID!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om andre er seriøse eller ikke vet jeg ikke. Men JEG onanerer faktisk hver dag. Har sex med mannen kanskje.. 2-3 ganger i uka? Det varierer litt, noen ganger er det kanskje bare 1 gang i løpet av uka, andre ganger nesten hver dag. Jeg er mere kåt enn han faktisk, han syns faktisk at jeg noen ganger vil ha sex for ofte.

Jeg onanerer alltid før jeg sovner jeg, ta jor ikke så innmari lang tid, og lysten er det ikke noe problem med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig hvor ofte jeg onanerer, men i uken som gikk ble det 3 ganger + sex 2 ganger.

Jeg blir ikke sliten av sex, men det gir meg energi og glede.

Går det lenge uten om vi er syke eller annet blir jeg sliten og sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det spesielt? Er man spesiell fordi man er annerledes enn deg?

 

Sex hver 14. dag er altfor lite for meg, selv når vi er slitne blir det minst 1-2 ganger i uka. Det er jo bare kos og nærhet, og gjør forholdet vårt sterkere!

Onanere gjør jeg når jeg har tid for meg selv evt, det tar jo ikke stort mer enn 30 sekunder. Regner med mannen gjør det samme.

 

En siste ting- hvorfor er det liksom så merkelig å gjøre dette når man er mødre? Ville du sagt det samme om det var snakk om fedre? Hvorfor er det forskjell på det, evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei hver dag får jeg nok ikke til, men et par ganger i uka er helt normalt i tillegg til sex med min mann 1-2 ganger i uka :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det, noen av oss greier fint å ha overskudd i massevis til sex og kos selv i en travel hverdag. For min del gir det mer overskudd, jeg sover 10ganger bedre etter en orgasme enn uten, blir mye mer avslappet i kroppen og roligere.

Så hvis mannen ikke er tilgjengelig så fikser jeg det selv, enkelt og greit.

Hvor ofte vi har sex varierer mye, men det er mye oftere enn hver 14dag når vi er hjemme sammen i hvertfall, kan gå 2-3uker hvis vi er borte på arbeid en av oss, noe som hender av og til pga jobbene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge mannen er hjemme har jeg ikke egentlig noe behov for det - men når gubben er på sjøen store deler av tiden trenger man å få dekket behovene sine....

 

Men gjennomsnittlig onanerer jeg/har sex minst 1-2 ganger daglig... Det er god sovemedisin på kvelden, og gir energi når det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...