Gå til innhold

Hvor mye bidrar besteforeldre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Av min side fikk vi vogn og seng og vippestol (alt brukt vel og merke:) Av svigermor " fikk " vi et abonement på foreldre og barn som det endte med at jeg måtte betale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært ekstremt bortskjemte på det punktet...

Fikk splitter ny Emmaljunga vogn av mine foreldre,Nytt bilsete med base av svigers pluss at vi har fått klær og ammepute. Har bare betalt sprinkelseng og stellebord selv, av de store tingene;) Men forventet selvfølgelig ikke å få alt dette, regnet vel med litt klær;) Så vi er utrolig takknemlig for alt vi har fått, er jo absolutt ingen selvfølge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke store gaver og styr, men fikk hjemmestrikkede klær og div. Av mine foreldre fikk vi noe vi satte mye mer pris på enn kjøpte gaver, nemlig hjelp i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er faktisk ikke veldig vanlig. Kansje når barn får barn, men når en er voksen så er det anlig å anta de klarer å kjøpe alt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer sikkert til å kjøpe noe fint til babyen. Bare vent til du får den. Du sier i hovedinnlegget at det er to mnd til termin og de har ikke kjøpt noe utstyr enda, at dere har kjøpt det meste selv, da forventer du jo at de skal dekke noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er veldig heldige, og veldig takknemmlige! Her har besteforeldrene kjøpt seng (6000), stellebord, og bilsete m base - før nurket har kommet til verden. Dette selv om vi er godt voksne i solide jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rangle? Lue? Du vil ha gaver nå. De kommer sikkert med gaver når ungen er født som er vanlig, det er jo ei stund igjen av graviditeten enda. Du forventer jo at de skal kjøpe utstyr, det ser vi jo alle sammen, du forventer ikke bare ei rangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...