Gå til innhold

Min datter har nå fått seg en som hun møter for en ting...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er 13 år eldre enn henne! Og jeg tenkte ihvertfall at jeg hadde lært henne såpass. Sex er noe man skal gjøre i forhold? Hvorfor tar hun da å gjør dette med en voksen mann med en unge på 7 år?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sex sluttet for lengst å være "forebeholdt" et forhold.. noen skaffer seg sexpartnere som er eldre, for å lære.. Du har prøvd å lære henne at sex er noe man har i forhold, du har ikke feilet, hun følger bare "normalen" i vår tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din datters alder er vel det vesentlige for å avgjøre hvor "ille" dette er...

 

(legg merke til anførselstegnene og tenk etter hva det er et uttrykk for)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke det som ille jeg, hadde slev en "lærer" aom var 16 år edre enn meg da jeg var 18 år.. Ingen poeng med en jevnaldrene,de vet jo ca like mye som oss selv. Jo eldre, desto fler sexpartnere og erfaringer pleier man å ha.

 

første ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også?

 

Min ektefelle er 11 år eldre enn meg. Traff ham da jeg var 25 og har nå tre barn sammen etter 9 års samliv.

 

Hva er problemet ditt, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat fordi jeg er så oppgitt!

 

Forholdet hun hadde før var med en narkoman, som lurte henne til å bli smelt på tjukka..

Og nå dette? Hvorfor? 13 år eldre mann, med unge?

Hun kan da få så mye bedre, og på litt samme alder som henne!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 14 år eldre enn meg, vi møttes når jeg var 17, var såkalt "sexvenner" i 2 år, før vi innledet et forhold. Han hadde en datter fra før av. Nå har vi vært gift i 6 år, og har to nyderlige barn sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkom å være dum i hodet HI: "Og nå dette? Hvorfor? 13 år eldre mann, med unge?" hva så om han har barn fra før av? gjør han ikke til noen dårlig mann, hadde han vært gift, hadde det vært en annen sak. Og du oppfører deg som om dette er SÅ mye verre enn han narkomanen!

Bør vel bare være glad til at hun i det minste er kvitt narkovraket. Kanskje akurat pga han at hun er "sexvenn" med denne mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vel forskjellen? like mange år mellom oss, jeg var like gammel som henne, og hadde samme "orhold" som det de to har...

 

Uansett, du har ikke noe med denne saken å gjøre, hun er over 16 år.. Du må bare la henne prøve, lære og feile på egen hånd... Du kan si meningen din og risikere at hun hater deg, eller stå henne bi, og være god støtte om hun faller på rumpa av denne hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, det er jo mye av den grunn jeg tenker slik.. tenk om han skader/sårer henne? Eller hun blir gravid?

 

Er ikke så tøft å være henne da? Mens han bare kan stikke av.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud vi lever i 2011! det er ingen krise å være alenemamma. Vi er ikke så ubrukelige i hodet at vi må ha en mann i livet for å klare oss.

 

Jeg har hatt mang en pulevenn i ungdommen, ble verken gravid eller skadet av det. Selvtillit og evne til å vurdere fremtidig partner fikk jeg derimot,

Dette er helt normalt i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- For det første synes jeg det er RART at 17 åringen rapporterer om sexlivet sitt til deg. Spør du henne? Vel, isåfall.. det har du ikke rett til.

- For det andre skal du være glad hun ikke rundpuler på fester i helgene med mange forskjellige gutter og heller har en fast.

- For det tredje er ikke 13 år ALLVERDENS aldersforskjell.. Er 22 og de eldte sexpartnerene mine har vært 32 og 38.. Men de var kun for sex.

- For det fjerde er ikke sex utenom forhold uvanlig! ONS er nærmest blitt en kultur for single..

 

Ooooog, amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og om hun ikke har lært at sex er forbeholdt forhold,så håper jeg virkelig at du har lært henne bruken av prevensjon - så slipper du å bekymre deg over evt. barnebarn. (Evt. beskymre - som mange skriver - GAH!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud HI, en på samme alder som henne kan gjøre akurat det samme som denne mannen, skade/såre henne, eller gjøre henne gravid og stikke av.. Er like tøft da, om de er jevngammle eller om han er 20 år eldre enn henne.

Skal du være negativ til alle hun møter i fremtiden da?

 

For å si det slik, jeg var sammen med en som va 2 år eldre enn meg, var forlovet i 3 år, og så fort jeg var gravid, så eg bare røykskyen etter han, er like stor sjanse uansett.. Er ikke verdens undergang å bli alenemor heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er spennende? Kanskje hun trenger bekreftelse fra noen som gir henne det? Kanskje hun ikke føler hun får det fra jevnaldrende?

 

Narkomaner er mennesker de og... bare sånn for å nevne det. De har mange gode kvaliteter! Men de er syke... og de blir behandlet som kriminelle.

 

Du kan si EN gang hva du mener om forholdet. Eller burde du holde kjeft, og støtte henne så mye du kan ellers i ¨livet hennes.

 

Har dere vært mye fraværende i livet hennes ellers (fra barndommen av?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...