Gå til innhold

Dere som sier at alle flørter og at det er normalt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mer enn flørting det som HI beskriver. Dama legger faktisk an på mannen hennes! Hadde faktisk ikke ment det var normalt om en fyr hadde satt seg tett inntil meg og strykt meg over håret o.l. i en times tid. Da er vi langt over grensa for flørting altså. Da blir det mer panisk sjansing......Ikke greit:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slett ikke likt om ei venninne satt seg i fanget på mannen på den måten. Sånn tenker jeg:

 

Flørt: blikkontakt, spøk, smil, "ufarlig" berøring og andre mer eller mindre ubevisste signaler

 

Legge an på: Sette seg på fanget, kysse, berøre på nærgående steder (stryke gjennom håret, klaps på baken)

 

Flørting er normalt, det gjør alle, og det kan jeg akseptere. Det andre vil jeg ikke akseptere.

 

Jeg tenker at det lønner seg å SNAKKE SAMMEN. Par bør sette seg ned og snakke om hvilke grenser de har, rett og slett. Hvis mannen mener at å sitte på fanget er galt, så bør vel jeg respektere det. Og hvis jeg mener at et tungekyss er på linje med utroskap, vel, så bør vel mannen min respektere det. Eller?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ikke mye av problemet i at definisjonen av flørting er subjektivt da? Her må en vel bare akseptere at en er forskjellige og har forskjellige grenser for hva man mener er akseptabelt eller ikke.Hadde min vennine satt seg på fanget til min mann og strøken han i håret, hadde han bedt henne sette seg ned ved siden av og heller prate derfra. Merkelig oppførsel for øvrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skummet gjennom svara du har fått og ser at de er av ymse slag.

 

Min mening når det gjelder flørting er at dette er noe de fleste har gjort ved en eller annen anledning i løpet av forrholdet. Dette kan være for å kunne snike i køen, få bedre service, rette opp i feil man har gjort eller rett og slett for å få en tilbakemelding på at man ser like bra ut som man føler seg.

 

Men, og her kommer et stort men... Dette er noe man ikke gjør forran partneren sin og i hvertfall ikke forran den andre sin partner. For her handler det om å vise respekt.

 

Så jeg vil faktisk gå til det steget å si at denne venninen din viser null respekt for deg. Jeg tror nok ikke jeg hadde akseptert det. I tillegg så hadde jeg vært ganske skuffet over mannen min som aksepterte at noen behandlet meg på en slik måte.

 

Men, igjen. Dette er min mening. Så her får du gå i deg sjøl og kjenne på hva du synest.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg har en forlovede som hadde dyttet henne av seg fort som f... Syns det er noe rart med typen din om han lar noen gjøre det. Mer enn bare flørting dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...