Gå til innhold

Hjelp! Ditt beste spiontips???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må si meg enig i Sug Lut.

I mine øyner sier bare Sug Lut fakta her....Herregud HI!

Når du skriver dette, må vi jo få av oss andre få lov til å være uenig i den måten du oppfører deg, ikke en slags "nikkedukke"

 

Hva er problemet med å SPØRRE han da? At han skal si at HUN bare er en venninne? For det virker jo nesten som at du forventer at han skal si...NEI de er "nesten" kjærester, men vet ennå ikke hvordan han skulle fortelle deg at han har fått følse for en annen dame?!

 

Slutt med den der spionasjen, hadde min gjort som mot meg...Så hadde jeg blitt MEKTIG forbannet, for visse jeg med meg selv at jeg ikke hodde gjort noe galt, så hadde jeg blitt skuffet over at noen spipnerte på meg. PLUSS en annen ting...Jeg kjenner en del folk, og det er ikke alt jeg gidder å fotelle samboeren min, enn at vist jeg skulle komme inn på de...Sp forteller jeg jo selvfølgelig...

 

ALLE mennesker flørter, men det er forskjellige måter å flørte på. Vennskapelig og mer kjærlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tolker? Flørting betyr det det gjør, helt uavhengig av hvordan jeg tolker det. HI skriver om flørting. Hun har ikke gjort noe skille på grader og former av flørting. Hvorfor tror du at din tolkingsevne er så god at du kan gjøre det for HI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig trist at du har blitt bedratt av din eksmann, jeg ønsker ingen skal oppleve det. MEN om vi skal gå rundt å være redd for at partneren skal være utro med oss, bare fordi han ikke har nevnt en venninne. Så tror jeg det er best vi holder oss single for resten av livet...Det trenger ikke nødvendigvis alltid være utroskap alltid bare fordi man drar på "vennetur". folk er forskejllige...Må ta en sjangs i livet, å gi hver person en ny sjangs for å bevise hvem de er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOLKENS!!! Jeg skjønner Hi godt. Jeg hadde også blitt skeptisk om min mann hadde holdt kontakten med ei venninne skjult i 7 år. Hvem hadde vell ikke blitt det??

 

Kutt ut å heng ut da for pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmmm.... Merkelig at dette svaret kom anonymt.. hehehe.. Sitter du og svarer deg selv, sug lut?

 

Jeg er helt enig i at et forhold skal bygges på tillit, ingen tvil om det. MEN når man først har opplevd at tilliten har blitt svekket så er ikke ting svart/hvitt lenger. Hvis mannen og denne dama har flørtet i fortiden så er det jo ikke så rart at HI reagerer? Det hadde ihvertfall jeg gjort!

 

Folk som ikke har noe å skjule, skjuler heller ikke noenting. Derfor er det jo ikke rart HI spekulerer i om det er en grunn til at mannen ikke har fortalt at han fortsatt har kontakt med eksflørten sin. Det er ikke til å komme unna at dagens moral ang utroskap er med på å gjøre oss paranoide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er selvfølgelig ikke bra å spionere på partereren sin. Og ja, jeg har også alltid ment at tillit er grunnleggende, inntil i dag. Men nå har dessverre ting blitt slik som de har blitt...

 

Jeg tror ikke han er utro (ikke på nåværende tidspunkt i hvert fall) Men jeg mistenker at han har henne "gående på grass", altså holder henne varm og ser an situasjonen.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å skremme Hi nå, men jeg må bare kommentere 12:49..

 

Jeg hadde et hett forhold til en mann for snart 10 år siden. Jeg har vært i et langt forhold etter det og fått 3 barn i mellomtiden. Men nå er vi igang igjen. Er det "ekte" følelser, så overlever de selv om tiden går så lenge man har vedlikeholder kontakt. Denne mannen og jeg har sendt hverandre bursdagshilsner, en og annen melding i fylla, men har begrenset seg til det. I dag er han tilbake, på vei ut av forholdet han har hatt siden forholdet tok slutt mellom oss. Følelsene våre tok aldri slutt derimot. Så selv om det høres rart ut å holde noen på gress så lenge, så skal man aldri si aldri..

 

Så min konklusjon er at jeg forstår at HI er redd han har mer å skjule og at hun lurer på hva hans agenda er ift denne andre dama..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig hvordan Sug Lut kommenterer tråder som gjelder damer som er usikre på om mennene er utro. Om de har vært utro, er det bare å skjerpe seg og slutte å sutre. Å hive dem ut når de er fersket, er ifølge henne krampaktig dramatisk. Man skal tilgi og glemme og leve under samme tak med disse mennene, utroskap er jo bare litt "krydder" i hverdagen. Seriøst, hvis man har opplevd utroskap selv, skal det godt gjøres å være så usympatisk som Sug Lut. Så ta dette som et klapp på skulderen hvis du har blitt tråkka på noen gang i livet, og likevel klarer å holde maska, SL. Du er kanskje tøffere enn nattoget, men vi vanlige dødelige påvirkes i stor grad når den vi elsker opptrer respektløst med tilliten vår. Så får vi være enige om å være uenige. Eller ikke, kjenner jeg deg rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...