Jeg er en gutt og er 6år. Liker litt skumle ting, og liker at boken har litt bilder også.
Har dere en god bok å anbefale?
Opprettet av
Anonym bruker
, sep. 16 2011 19:19
8 svar til dette emnet
Skrevet 16 september 2011 - 19:19
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 20 september 2011 - 09:11
Bukkene bruse i badeland er veldig morsom, og kanskje ørlite grann skummel.
Skrevet 20 september 2011 - 17:21
Fantastisk! Den har vi ikke lest!
Takk for svar!
H.I.
Skrevet 21 september 2011 - 08:26
Hva med historiene om sjøormen Ruffen?
Eller boken Dra til Bloksberg?
Bøkene om den vesle vampyren?
Leser han selv? isåfall kan jeg anbefale bøkene fra og om Solgata. De er ikke skumle, men gutten min leser de og liker de veldig godt. Handler mest om to gutter som nettopp har begynt på skolen.
Skrevet 29 september 2011 - 15:12
Vill,villere Vilma er en utrolig morsom bok. Den er ikke skummel, men har mye humor å det er en del bilder i den. Anbefaler den! :)
Skrevet 28 november 2011 - 19:05
Hugo Cabret, fantastisk bok, masse bilder.
Fantastiske fortellinger, det er en samling av forkortede versjoner av kjente spenningsklassikere. (Ivanhoe, Robinson Crusoe, Moby Dick, Canterville-spøkelset, Den siste mohikaner, Greven av Monte Cristo, David Copperfield, Sandokan osv).
Den lille vampyren.
Ta en tur på et antikvariat, der finner du mengder med barneliteratur om cowboyer, indianere, sjørøvere, oppdagelsesreisende ovs.
Skrevet 28 november 2011 - 19:06
Vesle vampyren heter den kanskje. ;)
Skrevet 27 juli 2012 - 09:28
Roald Dahl sine bøker er jo kjempe gøye og litt skumle. SOm f.eks. Heksene og S.V.K 
Den vesle Vampyren, Hobbiten.
Den vesle Vampyren, Hobbiten.
Common sense is not so common after all.
Skrevet 01 september 2012 - 20:57
Anbefaler jo nesbø sine doktor proktor bøker. Spennende og gøyale på samme tid! Gutten min på 9 elsker dem. Begynte å lese dem når han var 7.:-)