Gå til innhold

ang. de nye tannbørstene.. Pusser dere tennene til barna i to minutter? helt ærlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde vel egentlig at jeg gjorde det, men utfra disse timeglassene pusser jeg vel kanskje bare et minutt eller noe... Pusser ikke til all sanden har rent ut ihvertfall.. Kanskje begynne med det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pusser kanskje 1 min. Da er hun stort sett lei og vil ikke pusse mer så jeg trumfer ikke igjennom 2 min. fordi jeg er redd at hun skal begynne å knipe igjen og nekte totalt å pusse tennene.

 

(hun er 15 mnd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her pusser vi tennene i mer enn to minutter, hver kveld! Tipper 3,5 minutt? Jeg har aldri hatt hull i tennene og vil ikke at barna skal ha det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnja, vi er på badet en stund under kveldstellet, vi tar tannpussen rolig og lar henne pusse slik hun selv vil. Roser masse hver gang hun putter tannbørsten i munnen og pusser selv. Vil overhodet ikke mase på henne.

Pappa tvang munnen min opp når jeg var liten og pusset tennene mine siden jeg ikke ville pusse selv pga mas og oppstyr fra ham og mamma.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker den 2 minutter på å renne ned?? Gutten vår på 3 år har akkurat fått den, og jeg synes den renner så raskt ned. Vi snur nemlig det timeglasset to ganger.. I kveld skal jeg ta tiden på den, for den kan umulig bruke 2 minutter.. Hmm.. Kanskje det er noe feil med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilke tannbørster det er snakk om...

 

Men bruker nOk ikke to minutter hver kveld.

Så lenge han gaper og jeg får pusset over alle tenner er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synger puss puss så får du en suss tre ganger. Men det er snakk om to (snart fire) tenner også da. Synes to minutter høres veldig riktig ut for noen som faktisk har noen tenner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...