Gå til innhold

Inspirert: Hva synes menn er attraktivt ved en kvinne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså sin partner. Hvordan ønsker de fleste menn at kvinnen skal være?

 

Er utseendet alt? Hvorfor er det viktig at man går ut og er sosial med andre? Kan man ikke være glad i en som er overvektig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er selvfølgelig akkurat like individuellt som det er om man spør hva kvinner liker med en mann. Det eneste som er sikkert er at det alltid vil finnes noen der ute for oss alle. Noen som liker oss akkurat som vi er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull! Det er mange menn som ikke kan fordra slanke damer, og hva pent er er på en dame, er like rellativt som hvilken blomst/ farge/ bil man synes er penest. Men en fellesnevner er ofte at menn ikke faller for i overkant usikre damer, så begynn med å finne tin gå like med deg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsikkerhet og humor er ting jeg har sett ofte gå igjen når menn blir spurt.

Blide, lubne damer som ikke er redde for å dra en grovis i lystne lag er ofte mer attraktive enn formløse, uptight og sure damer som pirker i råkostsalaten sin mens de spør daten sin om han synes hun er feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann liker kvinner med former som utstråler at de trives med seg selv. Det finnes absolutt overvektige kvinner med masse utstråling, et spennende liv og masse selvtillit som min mann synes er tiltrekkende, men det finnes mange overvektige kvinner som ikke trives med sin overvekt.. og det er ikke atraktivt! Det finnes også kvinner uten former som min mann synes er tiltrekkende nettop fordi de utstråler at de trives med seg selv, har sjarm etc

 

 

At man har et sosialt liv er selvfølgelig viktig fordi det er viktig at man har et liv også utenfor parforholdet. Ellers så blir det lett kjedelig og samtaler i hverdagen blir lite givende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber bare med menn og har en del kompiser, selv er jeg høy og tynn. Men jeg kan love deg at jeg er nok ikke den mest populære blant mannfolka av den grunn. Menn liker så forskjellige ting, så det går nesten ikke ann å definere hva en mann synes er mest attraktivt ved en kvinne. Men jeg tror de alle fleste menn liker damer med godt humør og som smiler ofte, det er det eneste fellestrekke jeg kan se blant menn når det gjelder hva de liker hos damer.

 

Det som er litt tragisk-komisk i denne situasjonen, er at jeg har et par kompiser som depper fordi de ikke finner seg ei dame. Så jeg tror det sitter både kvinner og menn der ute som tror at de ikke er bra nok for det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann liker pupper og rumpe:) Jeg har heldigvis begge deler :P

 

Men det er jo hele pakka tilsammen som avgjør om mannen er tiltrukken eller ikke. Ikke bare en ting!

 

Først er det jo utseende, om man blir tiltruken/tent av den andre. Så er det jo personlighet, om man "klikker" godt sammen. Så er det jo hvordan man "arbeider" sammen, om man fungerer i hverdagen :)

 

Men jeg tror nok de fleste menn vil komme hjem til ryddig hus, middag på bordet, snille barn og en sexy kone ;p

 

Og jo, selvfølgelig kan man bli glad i en overvektig person. Nå er ikke jeg eller mannen min overvektige. Men om han ble overvektig, så hadde jeg elska han like mye (selvfølgelig!) Men jeg hadde kanskje blitt urolig for helsa. Vil jo ha han med oss så lenge som mulig :)

 

For meg er jo ikke utseende alt. Men man skal jo ha lyst på partneren sin å bli tent. Det er jo en viktig del av et forhold. Ellers er det vel nok å bare være venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er individuelt jeg!

 

Jeg er rimelig sikker på at min mann falt for at jeg ikke er en shoppingfrelst dame, men gjerne er med ut på ekstremsport og ellers ut i skog og mark.

Opplever faktisk at en del av gutta i det miljøet er litt misunnelige på at jeg er med på slikt og at vi dermed kan ha det som ferieform.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber sammen med mange mannfolk, og det jeg har funnet ut er at det kan være ganske overraskende for oss kvinner hva menn tenner på. Det er ikke alltid det vi kvinner selv tror, og det er ikke alltid mannfolka synes de kvinnene VI damer synes er pene er det.

 

Min erfaring er at mannfolk liker de fleste typer kvinner, siden de er like forskjellige som oss, og at de foretrekker damer med ben i nesa, selvtillit og med former, fremfor dørmatter som knapt tør spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...