Gå til innhold

Ha ha, har hørt om å glemme å huke av for anonym, men skikkelig driti ut å svare på sitt eget innlegg og ved en feil FJERNE avhukingen for anonym.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi! Men hun er nok langt fra den eneste her inne som svarer på egne innlegg og på den måten dytter dem opp igjen;)

Verre ting har skjedd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun får fortsatt min stemme. Syns denne konkurransen er hakket bedre enn alle de barnekonkurransene hvor foreldrene fronter ungene sine for å tjene litt penger.

 

Håper hun vinner, syns produktene hennes var nydelige.

 

I tilfellet dere tror at det er hun selv som svarer så svarer jeg med nick ;) Man kan jo søren ikke rose noen her hvis man er anonym, blir jo fort beskyldt for å rose seg selv :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer mummitrollet!

 

Enig i at det ville vært mer irriterende med "dytt" midt i alle kommentarer fra folk som har stemt. Og helt unødvendig av HI å skrive dette innlegget egentlig.

 

Håper hun vinner konkurransen, og jeg må innrømme at jeg egentlig stemte fordi jeg ser så mange andre har gjort det. Blir liksom litt konkurranselysten og vil at hun skal vinne pga. stemmene hun har fått:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det driter jeg i at hun gjorde. Stemmer på henne uansett. Janteloven og ønske om å drite ut andre kan folk bare stikke en viss plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærligheten HI...!

Hva er vitsen å drite ut, dud riter vell mer ut degs elv nå? Nei vent litt...Du har ihvertfall ANONYM kanpen på fordi du kanskje visste du ville vå KJENN???! Tørr ikke å stå for det du har sagt så lenge du er anonym.

 

Jeg skal stemme på henne, takket være DEG HI <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då har eg og stemt ein gong til:)

Utan å ha sett nokon av konkukrrentane, så ser eg at denne dama fortener starthjelpa om ho skulle vinne konkurransen. Er litt skilnad på å belønne talent og arbeidsinnsats, og å stemme på eit halvskarpt og dårleg bilete fordi mor er flink å mase.

Eg skjønar og at ho ikkje ville framstå som masete ved å skrive med sitt eige nick, men litt komisk sidan ho faktisk klarte å huke av annonymknappen.

Men du er tilgitt, to katter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var litt morsomt ja. Men ser ikke problemet, hun er jo kjempe flink. Jeg har stemt, ikke fordi hun spør om det, men fordi jeg syns hun er så flink at hun fortjener min stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dette behovet for å drite ut folk? Og hvorfor så feig at du ikke engang tør stå for mobbingen din HI? Og for å vise at jeg heller ikke er vedkommende - og at jeg tør stå for hva jeg sier

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en slem tråd. Men den fikk meg til å lese originaltråden. Det var da ikek så ille. Jeg synes ikke det gjør noe at hun dyttet på den måten. Sikkert småflaut for henne, men det har jo resultert i mer oppmerksomhet og flere stemmer, inkludert min. Dette beviser bare at all pr er god pr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av denne tråden stemte jeg også :) Pleier å se forbi stem-på-meg trådene men nå måtte jeg inn å se og syns du er utrolig flink og har spennende motiver! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...