Gå til innhold

Hvordan er aktiviteten inni magen?:)


Gromjenta

Anbefalte innlegg

Er nå kommet inn i min 26 uke (JIPPIIIII!!:))og kjenner sparkene UTROLIG godt. skulle tro barnet var mye større enn det står at det skal være i forhold til uker, sånn som han holder på til tider ;)

er mest aktivitet på formiddag og sent på kvelden, men hvis jeg har gått en lang tur og setter meg ned etterpå, kjennes det ut som lillegutt "klikker" der inne :D!!

 

ellers er formen helt grei, er glad tiden går fort, å mnd går, for kjenner jeg gleder meg fryktelig mye til å se hvordan han ser ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også er det masse bevegelse, og kjenner godt at det turnes i magen. Kjent og sett godt spark utenpå magen siden uke 20 ca. Så er koselig å komme inn i denne tiden hvor man merker bare mer og mer av huleboeren :)

Jeg var å fikk tittet på babyen nå i slutten av uka, og den ligger litt under gjennomsnittet, så ingen stor baby til tross for masse boltring hehe.

 

Men nå kan tiden gå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye turning her også! :) Har kjent mye bevegelse i 6-7 uker nå og det er helt fantastisk! Blir så gla hver gang jeg kjenner at hun snur seg eller sparker! Gleder meg til å se henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh... Så bra at flere har aktive babyer. Synes min er helt hyper i forhold til den første. Var bekymret for ADHD tendenser når minien kommer ut. Kjenner liv så godt som hele tiden, til og med når jeg går. Synes ikke det bare er kos lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat i kveld er det masse aktivitet og det er så herlig å kjenne på :) Jeg har foranliggende morkake, så jeg kjenner generelt lite liv dette svangerskapet. blir hoppende glad hver gang jeg kjenner at det spreller der inne :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er masse liv og aktivitet der inne! Har foranliggende MK, så kjenner det mer som dumpe bevegelser - men det er myye av det. Så er nok en aktiv liten krabat :-) Det er så godt å kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg er også kommet inn i min 26 uke i dag :)))))...

Her er det også en gymnast på gang hehe... mest på formiddagen og kvelden... med noe smått innimellom på ettermiddagen.

Har en gutt fra før, han var enda villere i magen enn denne gang.

"bare" 15 uker igjen til termin .... bra det går fort ja hehe... kan nesten ikke vente å se hva jeg får og hvordan denne lille personen blir :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også inne i uke 26.... Har masse liv i magen og det er bare koselig :) Har termin 27. desember, men jeg har fått før tida med begge de to andre. så jeg er spent på om jeg føder før denne gangen også....

Uanset: Håper ukene går fort og at formen holder seg god. Gleder meg til hun kommer ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mange dager med masse aktivitet og så går det en dag eller to uten no særlig:) sånn er det hele tida:)

 

har termin 27 desember jeg og palomino:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...