Jump to content

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Flere gravide som bor på Sotra?

• Please log in to reply
46 replies to this topic

#21 EndeligSkalDetSkje

EndeligSkalDetSkje

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 16 September 2011 - 07:13

Det er det samme for meg egentlig. Så viss noen har et større ønske, er det bare å komme med det:) Men vi kan godt ta bakerbrun. Deilig med en god søt bolle midt på dagen ;)

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 josefine86

josefine86

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 17 September 2011 - 13:05

Bakerbrun passer greit det. Jeg kommer jeg :)

#23 josefine86

josefine86

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 18 September 2011 - 19:45

Blir det treff imorgen halv ett på Baker Brun da?

#24 mjs

mjs

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 18 September 2011 - 20:25

Hva ser jeg etter visst jeg rekker å ta turen? :) en haug med gravide damer?

#25 EndeligSkalDetSkje

EndeligSkalDetSkje

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 18 September 2011 - 20:57

Da kan det se ut som at det blir treff i morgen halv ett på baker brun! Vet ikke helt hva eg skal gå i enda, men bukse og genser sikkert. Har mørkt halvlangt hår og bollemage... ;) har dere noen kjennetegn?

#26 josefine86

josefine86

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 18 September 2011 - 22:04

Vet ikke hva jeg skal ha på meg,men har brunt hår. Sikkert oppsatt. Og rød "gammel dame veske". Og bollemage selvfølgelig ;)

#27 josefine86

josefine86

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 18 September 2011 - 22:21

Ser først nå at bussen ikke går ti på tolv som jeg trodde. Så får ikke kommet meg bort før litt over ett. Tåpelige bussruter! Da får jeg bare komme litt senere og se etter en gjeng gravide på Baker Brun :)

#28 SCÅ

SCÅ

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 posts

Posted 18 September 2011 - 22:35

har mørkt krøllete hår, tenkte å gå i svart bukse kvit topp og svart "trøye".... brun slafse veske og selfølgelig bollemage.. :)

#29 EndeligSkalDetSkje

EndeligSkalDetSkje

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 19 September 2011 - 07:14

Det var dumt da! Men bedre seint enn aldri :) Da får vi se om vi finner hverandre i dag! Har forresten på meg dongeribukse og en svart mammagenser med noe "mønster" i rosa på magen :P ...og håret oppsatt i strikk :)

#30 josefine86

josefine86

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 19 September 2011 - 12:09

Sliter sånn med kynnere og vondt her og der så kom meg aldri avgårde idag dessverre. Får kynnere med en gang jeg beveger meg så jeg valgte å bli hjemme. Håper jeg får vært med om det blir treff igjen. Skulle gjerne vært med i dag!

#31 EndeligSkalDetSkje

EndeligSkalDetSkje

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 20 September 2011 - 08:08

Hei, det går fint! Det hørtes ikke så kjekt ut.... Skjønner valget ditt da :) Vi snakket om i går at det hadde vert kjekt å få til et treff til i oktober en gang! Så kanskje du kunne vert med da :)   Og takk for i går til dere andre to! :) Var veldig koselig!

#32 mjs

mjs

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 20 September 2011 - 08:13

Hei :) Ja,det var veldig kjekt å treffe dere. Er gjerne med en annen gang også jeg:)

#33 SCÅ

SCÅ

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 posts

Posted 20 September 2011 - 13:35

Hei... synes også det var veldig kjekt i går..Blir med fleire ganger eg og :)   Josefine86 skjønner deg veldig godt er ikkje noe særlig å være ute blandt folk når ein ikkje har det så godt,hadde tatt samme valg eg og om det hadde vært meg..Du får være med neste gang da :) Blir kjekt det

#34 josefine86

josefine86

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 20 September 2011 - 22:46

Håper virkelig jeg får vært med neste gang. Kjipt å ikke få være med på ting pga at kroppen protesterer. Alltid kjekt å bli kjent med andre som også venter barn :)

#35 SCÅ

SCÅ

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 posts

Posted 25 September 2011 - 11:16

EndeligSkalDetSkje veit du når vi skal møte oppe på KK onsdag 5.10? Ho sa ikkje det,og eg glemte å spørre... :/

#36 EndeligSkalDetSkje

EndeligSkalDetSkje

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 09 October 2011 - 09:24

Hei! Beklager seint svar! Det har skjedd litt mye i det siste kan man si. Søndag 25.09, for to uker siden altså, kom lille gutten min til verden. Han hadde det visst litt travelt! Så vi var på tur på østlandet når fødselen startet, så eg fødte på Akershus universitetssykehus :) Kommer til å legge inn et innlegg med en liten fødselshistorie på novemberklubben :) Så nå er det bare å vente på deres babyer, så kan vi ha "babytreff" på sartor ;)

#37 josefine86

josefine86

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 10 October 2011 - 12:32

Gratulerer så mye!

#38 SCÅ

SCÅ

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 posts

Posted 11 October 2011 - 11:26

Heisann... Så gøy..Gratulerer så mykje..Tenkte faktisk på det ein dag,siden det var så liten aktivitet her inne,om det kanskje var noen som hadde fått.. :) Spennende.. Kose deg masse,tiden går jo fort sei dei som har vært med på det..  Gratulerer nok ein gang :)

#39 SCÅ

SCÅ

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 posts

Posted 29 October 2011 - 10:20

No har min kjære lille sønn komt til verden han hadde litt dårlig tid så han kom 22.10.11 ville ikkje vente heilt til termin..

#40 josefine86

josefine86

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 03 November 2011 - 08:23

Gratulerer så mye! Nå syns jeg min sønn også kan finne veien ut :) Hadde vært koselig med barselstreff etterhvert som folk begynner å komme i form igjen. Regner med man er temmelig sliten etter en fødsel og som nybakt mamma :)