Gå til innhold

Flere gravide som bor på Sotra?


EndeligSkalDetSkje

Anbefalte innlegg

Hei, eg bor på Kolltveit på Sotra. Har bare bodd her ett år, så hadde vert kjekt å bli kjent med noen i samme område. Eg er førstegangsfødende og har termin 04. november.

 

Kjekt å ha noen å gå på trilleturer med til vinteren/våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, kjekt å høre at det er flere her innpå fra Sotra. Begynte å lure en stund her om eg var den eneste gravide her ute :P Sund er nå ikke så langt i fra Kolltveit, ikke akkurat gå avstand, men med bil er det ikke lange turen :)

Hvor gammel er ditt første barn da?:) Hvordan er formen om dagene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Beklager sent svar.Glemt helt å sjekke:) Nei,kolltveit er ikke langt unna.Jobber til daglig på Sartor jeg.

Min første blir 3 år i oktober og gleder seg veldig til babyen kommer. Formen er relativt fin. Halvt sykemeldt og sliter litt med isjias.Ellers bra:) Din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. eg er fra Ågotnes,men bur på Eide..Synes også det hadde vært kjekt å bli kjent med noen her ute..Er førstegangsfødene og har termin 09.nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir fin alder mellom ungene da, mjs! Eg er 40% sykemeldt pga at eg er så trøtt om dagene. I tillegg har eg klart å dra på meg en lymfebrokk! Men egentlig synes eg formen er kjempe fin, tror det er mange som har det verre enn meg!

 

Kjekt å se vi er noen fra sotra her. Går dere til jordmor på helsestasjonen på Straume?

 

SCÅ: Det hadde vert veldig kjekt å møtes en dag ja! Bli litt bedre kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,var der i dag faktisk hos jordmor.. :) Det var det eg og tenkte kjenner ikkje så mange som skal ha barn no eller som har barn.. Så ja det hadde vært kjekt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig da! Eg og var til jordmor den dagen. Hadde time kl 08.30! :) Eg kjenner ikke så mange som skal ha barn eller har barn her ute heller. Tid skal du på det fødselsforberedende kurset? Vi er blitt satt opp i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss dåke har lyst,så kunne vi jo ha trøffes på senteret eller ein anna plass...Ein dag i neste veke passer for meg,eller ein dag det passer dåke..Går no heima heile dagen alikavel.. :) Så blir vi kanskje kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at dere hadde time hos jordmor 7 september. Jeg hadde time kl ni da så var nok dere jeg så der :)

Jeg bor på Hjelteryggen på LilleSotra, men skal flytte enten til Straume eller innover mot byn til nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig da!! Da var det nok du som satt i hvit skjorte (viss eg husker riktig) på venterommet når eg kom ut :) Kjekt å se det er flere her!

 

Ja, det er den 04.10 vi skal på fødselsforberedende kurs! Så da skal vi samtidig.

 

Hadde vert kjekt å kunne møtes en dag på senteret:) Tror egentlig nesten alle dagene neste uke kan passe. Men hadde passet bra om vi kunne gjort det i 12-13 tiden, da er eg ferdig på jobb å kan komme direkte fra jobb :) Men eg kan alltids få det til på kveldstid om det ikke passer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var meg :)

 

Jeg er gjerne med på treff, helst på dagtid da så det går busser hjem. Siste går halv seks. Er så idiotiske bussruter fra Straume til Hjelteryggen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme for meg egentlig. Så viss noen har et større ønske, er det bare å komme med det:) Men vi kan godt ta bakerbrun. Deilig med en god søt bolle midt på dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det se ut som at det blir treff i morgen halv ett på baker brun! Vet ikke helt hva eg skal gå i enda, men bukse og genser sikkert. Har mørkt halvlangt hår og bollemage... ;) har dere noen kjennetegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...