Jump to content

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Photo

Barseltreff!!

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Villa villekulla

Villa villekulla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 48 posts

Posted 17 August 2011 - 21:59

Noen som vil bli med på barseltreff evt.trilleturer i Trondheim? Jeg kjenner behovet for å treffe andre mødre og barn :)

Forumtråden fortsetter under...

#2 Skobligokk

Skobligokk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 23 August 2011 - 14:18

Jeg vil veldig gjerne! Sokner til Rosten helsestasjon, og der er det bare felles barseltreff en gang i uka fra 0-2 mnd. Var ikke klar over den begrensningen før nå, og møtte ikke opp mens jeg hadde sjansen. Nå har derimot behovet for å treffe andre begynt å melde seg! Jenta mi er snart 3 mnd., jeg er 35.

#3 Gutt09 + jente juli11

Gutt09 + jente juli11

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 01 September 2011 - 10:18

Hei! Jeg vil også gjerne. Bor på Ila og er 33 år. Jenta mi er snart 2 mnd gammel (født 3 juli). Har også en gutt på 2,5 år, men han er i barnehagen midt på dagen. Hadde vært hyggelig å møtes :-)

#4 mars-11

mars-11

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 posts

Posted 19 September 2011 - 13:07

Gjerne! Gikk glipp av barselgruppa i nærmiljøet og kjenner nå behovet for kontakt med andre mødre og babyer. Er 37 år fra Byåsen.

#5 Skobligokk

Skobligokk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 21 September 2011 - 16:18

Så flott! Da er vi jo en liten gjeng! ;-) Hva om vi setter opp et treff uti oktober en gang? Gjerne en tirsdag eller torsdag for min del, så krasjer det verken med babysang eller åpen barnehage i bydelen her.

#6 Gutt09 + jente juli11

Gutt09 + jente juli11

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 04 October 2011 - 09:03

Hei Så flott! Hadde vært gøy å treffe dere. En gang litt uti oktober passer bra for meg. Jeg har stort sett planer hver tirsdag og onsdag, men ellers kan jeg. Kanskje vi skal prøve å møtes en torsdag? Torsdag 13 er det planleggingsdag i barnehagen, så da passer det ikke. Men ellers vet jeg ikke om noe. Marion:)

#7 Skobligokk

Skobligokk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 posts

Posted 07 October 2011 - 18:27

Da blir det barseltreff torsdag 20.oktober kl. 12.00 på Krem kaffebar. Fint om de som kommer melder fra her, så vet vi hvor mange vi blir. Skobligokk og Gutt09+jente juli11 er allerede påmeldt. Gleder oss! :-)

Annonse