Gå til innhold

Nå synes jeg det er på tide at sommeren takker for seg og lar høsten komme!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tåler ikke sol og varme, blir bare grinete og sur. Gutten min tåler tydeligvis ikke sommeren så godt han heller. Han har aldri sovet så mye som han har gjort i sommer, men når han er våken er han så utrolig grinete, og det er umulig å få han med på noe. Syk har han også vært mye i sommer.

 

Skjønner meg ikke på de som sier det ikke har vært noe sommer. Det har jo vært sol og varmt hele tiden. Alt for varmt! Flere som gleder seg til høsten og vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her har det vært den våteste sommeren på rundt 100 år så vet ikke helt om jeg er enig i at det har vært sol hele tiden gitt...

gleder meg overhodet ikke til høst og vinter, hater vinter, snø og kulde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke vært sol og varme nesten i sommer, hvertfall ikke her jeg bor, har vel til sammen hatt 1.5 uke med dette, og det er sammenlagt.

Skulle gjerne hatt en uke med fint vær, men vi har en halv dag med litt sol, og resten er det regn :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker våren og sommeren og gruer meg fælt til kaldere tider. Blir alltid litt smådeppa på sensommeren, når jeg vet at høsten bare er noen få dager/uker unna.

Vinteren er lang, kald og mørk. Jeg har også leddgikt og har mye vondt om vinteren. Om sommeren lever jeg! Bruker lite smertestillende og fungerer som jeg skal.

Om vinteren eksisterer jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...