Gå til innhold

Kjære kunder...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..Hvorfor er det så mange kunder som må åpne embalasjen for å se hva det er inni når det er åpenbart? Ganske irriterende å finne åpne embalasjer over alt...

 

 

Hilsen en som jobber i butikk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

What?? Er ikke det ganske frekt? Har aldri falt meg inn å åpne embalasjen på varer i butikken. Herregud så frekke folk er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte ikke så lett å se utifra bare embalasjen. Skal jeg bruke penger på en vare, så vil jeg jo se den, ikke embalasjen. Men det løser dere jo enkelt med å en vare åpnet og utstilt. Mange steder har de ikke det, og da synes jeg egentlig ikke butikken kan klage på åpne embalasjer overalt.

 

Samme med tøy som ligger forseglet i plastikk. Hvordan i dager skal jeg kunne se gjennom plastikken hvordan fasongen er, eller om den er stor eller liten for størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man åpne en pakke med bakepapir når det er åpenbart at det er bakepapir i pakka? Eller en 2pk med tannkrem? Enkelte ting får man ikke solgt dersom pakka er åpna. Enkelte ting kan man ikke ha utstilt.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig åpner man ikke embalasje på matvarer, men du skrev jo ikke at du jobbet i matbutikk da

 

 

Hilsen 21:42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel ikke dagligvarer som er det største problemet, men kanskje heller klær i plastemballasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som åpner emballasje på noen matvarer i butikk. Grunnen er ganske enkelt at jeg er dritt lei av å komme hjem, åpne pakken, og se at varen er dårlig/ødelagt. Gjelder feks kartonger med saft-is fra frysedisken som har vært tint, og så frosset igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har åpnet embalasje på matvarer n oen gang. Men gjør det gjerne i andre butikker når varen ikke er utstily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er når de åpner en ting, og så tar en ny uåpnet pakke av samma tingen for å legge det de har ødelagt tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det er frekt? Dersom det ikke er noe i veien med varen så kjøper jeg den jo. Hvis den er ødelagt kjøper jeg den ikke. Hvis jeg hadde kommet hjem med ødelagt vare hadde jeg dratt tilbake for å bytte/få tilbake pengene uansett, så jeg sparer meg selv for en ekstra tur (og mye irritasjon) og resultatet blir jo det samme for butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...