Heisan!
Vi fikk nylig vårt fjerde barn og nå har vi fire barn fra 0-6 år. Vi har en peugeot 307 sw (7-seter) og har vært veldig fornøyd med den, men vi ser at det blir litt knapt med plass når vi må bruke seks seter hele tiden. Vi har planer om å kjøpe ny bil og vil gjerne ha noen tips om gode kjøp. De små flerbruksbilene (f.eks. VW touran, Opel Zafira, o.l.) blir for små. Vi har sett på Ford Galaxy og lurer på om ikke den også vil bli for liten dersom vi skal ha med litt bagasje. Vi har ofte med passasjerer og har bruk for syv seter og da blir det lite bagasjeplass igjen. Vi har sett på Toyota Previa (kun gamle modeller igjen av denne -2004 er visst den nyeste de selger i Norge?) og vurderer VW Caravelle også....
Tips/erfaringer mottas med takk!!! :)
(legger dette inn på flere sider, i håp om å få noen tips...;)
2 voksne og fire barn...hvilken bil skal vi velge...?!?
Opprettet av
lilleunderapril2011
, aug. 04 2011 18:48
3 svar til dette emnet
Skrevet 04 august 2011 - 18:48
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 08 august 2011 - 19:44
Hei.
Vi er to voksne og fire barn. Vi har wv sharan og den fungerer perfekt. Men om jeg skal ha med tvillingvogna, må jeg ta ut et sete. Men bruker ikke det 7 sete likevel.
Har også skiboks til å pakke litt ekstra i om vi skal på ferie og sånn.
Vil tro ford galaxy er noe av det samme.
Lykke til:)
Skrevet 23 august 2011 - 23:10
Vi har caravelle <3<3
Vi har 4 barn som trenger bilstol. Eldste er snart 5år:)
God plass til både oss og tvillingvogna:)
Skrevet 26 august 2011 - 18:29
Vi har Mercedes Vito, er kjempe fornøyd! Har 4 barneseter, hvor to av de er babyseter med base.
Bagasjerommet er så stort at jeg slipper legge sammen tvillingvogna, bare vipper den inn i bilen og setter på bremsen :)