Gå til innhold

Nå må vi LEVE, dere! <3


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå må vi prøve å bytte litt samtaletema her inne, det flyter over av triste ting!

 

La oss prøve å få opp litt stemningen her, la oss ikke la terroristen ta overhånd! ELSK, LE OG LEV!:) <3

 

 

Jeg mener selvfølgelig ikke at folk ikke får sørge, lure på ting, snakke om ting eller glemme noe som helst. Det er ikke sånn det fungerer... Men vi må stå sammen og muntre hverandre opp og gi hverandre en grunn til å smile også <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke for tidlig! Vi skylder våre barn det!

 

Jeg kjenner en av de som jobbet på regjeringskvartalet, og han ble funnet drept i går. Det er grusomt!! De er så fryktelig at ord blir fattige... Men jeg greier ikke å tenke på bre dette! Jeg må ha noe annet i hodet så jeg ikke går helt under... For barnas skyld! Utfordringen er å leve for noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er for tidlig.. synes rett å slett det er respektløst av de som dro på byen på byen å festet dagen etter drapene. usmakelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, jeg sier ikke at vi skal FESTE! Og ja, det er respektløst!

Jeg snakker om å flette litt positivitet inn i samtalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man har hver sin måte å takle slike ting på, noen fester, andre burer seg inne...midt oppi alt skal de som faktisk overlevde også greie å se fremover og de fleste som har mistet noen nære og kjære eller opplevd forferdelige ting synes det er fint at folk rundt dem kan få dem til å smile og se lyst på det å fortsette og leve, samtidig som de kan få pratet ut om det de har opplevd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du barn..? Da har du MASSE positivitet i livet ditt! Sønnen min lærte seg å sykle idag, og jeg er så stolt av han at jeg nesten sprekker! DET er positivitet!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å glede seg over at man selv ikke har mistet sitt barn der ute, eller må sitte å se på sitt barn som har gått gjennom noe så traumatisk og kanskje ikke vite hvordan man skal hjelpe. Jeg velger å tenke at jeg er heldig som er frisk, jeg er heldig at min sønn i dette øyeblikk ligger fredfullt i sengen sin og sover og er også frisk, jeg velger å glede meg over at det er sommer...Jeg gråter for de som etter denne helgen ikke er så heldige, men ingen blir brakt tilbake eller får det bedre at jeg setter meg ned som ett offer og ikke orker å smile

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...