Gå til innhold

Noken som veit kva kjønn som ligg i magen???


minimo78

Anbefalte innlegg

Hei

Eg var på ultralyd i sist veke og fekk veta at det ca 80% sjangs for at det er ei jente...Ellers så var alt fint og normalt...Har termin den 04. des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt fostervannsprøve og vet 100% sikkert at det er ei lita jente. Skal på UL fredag og er spent på terminen og om alt ser bra ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ikke vite, men syntes jeg så en liten tut, så det blir nok gutt nr 3 i dette huset :) Gleder oss masse til å få en liten baby igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på UL i går den 14. og da fikk vi se at det var en liten prins der inne, akkurat det jeg og sambo trodde :D Glede! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL 5 juli, og fikk vite at vi får en frisk liten gutt <3 Akkurat som mamma har følt hele tiden. det er så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg skal på ultralyd onsdag 27 juli. Jeg har veldig lyst til å vite det denne gangen, men mannen min vil ikke vite det... Så må vel vente i spenning da, slik jeg gjorde med 1 mann også hehe...

Da trodde jeg hele tiden at jeg sku få jente , men ble en store gutt :)

Uansett så er det ikke viktig hva kjønn det er , bare de er friske og alt er bra :)

Men kanskje jeg må bruke denne uken på å overtale han til å ville vite det hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi kunne ikke se kjønn på ord. ul, så var på ul igjen igår for å se kjønn. Der var det ikke vanskelig å se at det er en gutt vi venter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det en gutt! Og gjett om vi ble overrasket da terminen ble flyttet fra januar 2012 til desember 2011...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...