Gå til innhold

Hvilken er din favoritt tvserie, bare nevn en :D


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Serier..... Den eneste jeg følger med på, er frustrerte fruer. Ellers kan dere ha serier for dere selv ;) HATER såper, og ser ikke litt på f eks hotel Cæsar, eller hvordan det nå skrives... Driter i det, for det minner for mye om alle andre dritdårlige såper etterhvert. Klarer ikke engang stemmene i f eks "days of our lifes". Blir kvalm, rett og slett.

 

Jeg ser mye på Discovery, NG og Animal planet utenom.

 

Men så elsker jeg Poirot og slike ting ;) De gamle "detektivseriene" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tale30

Huff da, 23:44, du har virkelig vært uheldig med seriene du har kommet over. Veldig mange serier er rene mesterverk, slik som Six feet. Man ser også i dag at store hollywood skuespillere blir med i serier, så det dårlige stempelet som tv produksjon hadde er i dag ikke reelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrerte fruer, ELSKER det!!!

 

(Har sett alt av Sopranos også, superbra, datteravår er "oppkalt" etter hun ene der:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

House er nok nummer en i mitt liv, men tett etterfulgt av the big bang theory, bones og how i met your mother.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min indre fjortis roper Gilmore Girls, men voksenutgaven stemmer nok på House eller Mad Men. Se der, klarte ikke bare en, nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vanskelig.. Er så mange bra serier, men er i True Blood modus igjen etter sesongåpningen forrige uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nekter å bare skrive 1;)

True blood,elsker at den har starta igjen :)men bøkene er så mye bedre enn serien da..går bare og venter på at eric og sookie skal bli sammen sånn som de er i bøkene.

The walking dead- elsk elsk elsk! Gleder meg til november, sesong 2!! Som da blir på hele 13 episoder!

Game of thrones, er en soleklar favoritt den og :D meeeeen, alt alt for lenge til neste sesong ja :(

Har starta å se på "falling skies" nå og, bra så langt.

 

Ellers følger jeg med på the big bang theori, himym ogsupernatural..men alle har pause nå..kjedelig. Ser forresten nesten aldri på tv, ser bare serier på nettet eller laster ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...