Gå til innhold

Et usunt forhold for både meg og datteren vår?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal starte for å gjøre dette så kort som mulig...

 

Jeg har vært sammen med samboeren min i over 3 år. Det første året var det veldig bra mellom oss, men etterhvert har det gått bare verre og verre...

 

Det siste året har jeg følt meg skikkelig tråkket på av han. Han jobber borte og er derfor kun hjemme i helgene. I helgene vil han heller gjøre andre ting enn å tilbringe tid sammen med datteren min og meg...

 

Vi diskuterer en del, og da kommer han med en del kallenavn. Han sier jeg er slem, lei, syk, gal...ja jeg kan vel egentlig fortsette i det uendelige! Dette er selvfølgelig noe som sårer meg veldig, og jeg har begynt å tro på at jeg er alle disse tingene...

 

Jeg føler meg veldig langt nede og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tenker på å gå fra han, men alikevel så er det noe som gjør at det ikke føles riktig... Jeg vet ikke om det er riktig ovenfor datteren vår, men igjen så ser hun ikke mye til han nå heller...

 

Jeg føler meg alene i forholdet og alene når det gjelder barneoppdragelsen...

 

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Dette kan umulig være et sunt forhold å være i for hverken datteren vår og meg...?! Jeg føler meg revet til alle kanter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...