Gå til innhold

Forundrer meg at så mange med "høyere utdanning" henger her inne...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser stadig vekk at folk kommenterer med "min master" , "mange års universitetsutdannelse" osv....tom leger og advokater er her inne på disse sidene....har dere virkelig ikke bedre å ta dere til??

 

Nekter å tro på det bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også de med mastergrader kan være usikre når de er førstegangsgravide og går derfor inn på forum som f.eks BIM.. Jeg har en mastergrad innenfor engelsk, men den lærte meg ingenting om det å vente barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi utdannede burde ha bedre ting å ta oss til med enn dere uutdannede mener du? Jeg forsto ikke helt innlegget ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du tror de som er høyt utdannet holder seg unna usaklige spørsmål og dritt-slengning her så tar du feil!

Jeg er ikke høyt utdannet men kjenner ett par som "henger" her, og de er jammen meg ikke bedre enn noen andre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første så har jeg utdannelse, og for det andre så er det første gang jeg poster et innlegg.

Synes hele siden er helt tragisk og full av fordommer, mobbing og uvitende mødre(ikke alle).

Datt tilfeldigvis over dib når jeg var gravid, men ville aldri spurt om råd her inne

 

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for min egen del fordi jeg plutselig har en del timer å slå ihjel når jeg er i permisjon.

 

Og hvorfor ikke høre med andre her når man lurer på noe? Alle skjønner jo at det ikke er som å få faglige råd fra helsestasjonen/barnelegen eller what ever, men det kan likevell være ganske greit å høre erfaringer fra andre som har vært i samme situasjon, hva det nå enn er man lurer på.

 

(PS! Det hender jeg leser Se&Hør også :D)

 

Hilsen ei med master+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider