Gå til innhold

Kan noen være så snille å se hit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har stabile sykluser på +/ - 28 dager. I dag er det 21 dager siden første dag i mensen, og bare èn uke siden antatt el..

 

Nå hadde jeg brunlig og litt seig utflod med en anelse rødt i.. kan det allerede være at mensen har ankommet? hatt ømme pupper i over en uke nå, og har det fortsatt. Dette pleier jeg kun å ha dagene rundt el.. Kan det kanskje være festeblødning?

-hva er egentlig festeblødning??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at setting ikke regnes som mensdager :) Ergo er det fortsatt håp. Jeg kan godt spottet i nesten ei uke føre mens slår til. Ang. festeblødning vet jeg ikke desverre.. Jeg ville ventet en dag eller to og så tatt en test. Håper lykken er deg bi og at et lite nurk gror i deg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill du er!:)

 

Pleier alltid spotte litt dagen før, så litt rart om den allerede skal komme nå.. krysser fingrer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde med meg, og nå er jeg snart i uke 11 ;-)

Festeblødning: En liten blødning som enkelte kvinner opplever 5-12 dager, kan være en festeblødning, hvis det er en grunn til at kvinnen skulle være gravid. Festeblødninger blir ofte hvis den kommer sent mistolket som en tidlig menstruasjon, tiltross for at blødningen er lett og av kort varighet.

 

Så vent en uke å ta en test. Lykke til!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er uhøffelig nå, men lyst å gi meg en beskrivelse av din festeblødning? hehe..

 

Kan skrike ut når jeg har testet ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det :-)

Begynte med at Jeg kjente meg kvalm og uvell, brystene var skikkelig ømme og alt tydet på at mensen skulle komme når som helst. Men ingenting skjedde og når det skjedde noe var det kun brunt utflod og pittelitt rødt så stoppet det om natten. Skjønte ingenting dagen etterpå. Så to dager senere drømte jeg at jeg tok en test og den var positiv. Så da kjøpte jeg en og fikk sjokk når jeg såg 2 streker :-D ble gravid på første forsøk og hadde forventer at dette skulle ta laaaang tid siden alle kvinner i min familie har hatt problemer med å bli gravide.

 

Er overlykkelig nå :-D

ta gjerne kontakt pr "post" her om du vil snakke mer. :-) godt å ha noen å snakke med uansett resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...