Gå til innhold

Overnattingssted i nærheten av Tusenfryd???


mamma`n til 3 gutter

Anbefalte innlegg

Tenker muligens å ta en tur dit i sommer, og tenker på evt campingplass med hytter eller familievennlige hoteller. Gjerne i nærheten av strand.... noen som vet av fine steder?? Kan godt være innen en times omkrets.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra Tusenfryd til Oslo er det ikke langt, ca 20-30 min. Og der er det jo endel hoteller. :) Ellers er det et fint hotell på Mastemyr (mellom oslo og tusenfryd), men der er det jo ingen strand. I Moss-området er det campingplasser hvor du kan leie plass per dag (selv om det er mest faste plasser), da må dere ha egen campingvogn. Sjekk ut visitmoss.no (tror jeg det er). Er litt usikker ang hytteutleie der, men jeg vet at i Vestby er det en hyttepark (Vestby hyttepark, ca 15 min fra Tusenfryd). Kanskje de leier ut hytter der. Ellers har du Thon hotell i Ski sentrum, i tilknytning til Ski storsenter, ca 15 min fra tusenfryd. Men vil du på hotell nærme stranda kan jeg anbefale Drøbak. Der er det skikkelig fint om sommeren! Ca 30 min fra tusenfryd. Skiphelle eller Reenskau hotell. Kort vei til fine strender, sistnevnte ligger nesten rett ved badeparken i Drøbak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG det tar bare 22 min å kjøre :) Fint hotel, litt eldre standar på noe. Frokosten var relativt enkel, men delikat å fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camping rett ved avkjøringen til gamle mossvei (husker ikke navnet i farta). (Ingierstrand)

 

Ski hotell - ski (er rett ved ski storsenter), det går buss til Tusenfryd derifra.

Mastemyr på kolbotn - midt ute i et industriområde, men ikke så langt fra først beskrevne campingplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe... jeg er nærmeste nabo til parken, så hadde jeg kjent deg godt, skulle jeg gladelig latt dere bo her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;) kanskje det ja Janusina, setter opp telt i hagen din jeg da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...