Gå til innhold

Min fødehistorie, satt i gang 12 dager over :) Litt sent ute :p


Jea_Lykkelig26

Anbefalte innlegg

Jeg gikk 12 dager på overtid før jeg ble satt igang (Laaange 12 dager). Jeg fikk time 18 april (temin 6), kom på sykehuset og ble satt i gang med gel i livmoren( hadde bare 2 cm åpning da). Dette var 10.15 og måtte ligge stille i 2 timer. Etter det så gikk vi en tur rundt sykehuset og spiste lunsj. Kl 13.15 hadde jeg så veer at jeg ringte på jordmor. Da hadde jeg 6cm åpning allerede. Ble kjørt på fødestua kl 13.30 og tok en liten dusj, men det var for vondt å stå der. Lå å vrei meg i senga der og etter en stund "ropte jeg etter epedural, men det var for sent med bedøvelse. 14.53 var prinsessa ute, så denne fødselen gikk raskt!Jordmor og lege sa også at de hadde ikke trodd at det var de som fikk være med på fødselen. Det var fantastisk herlig å endelig se henne. Jordmor og lege fortsatte å klemme på magen min og dra i morkaka, men den ville ikke ut. Den hadde grodd fast i keisersnittet som jeg har fra forrige. Jeg ble kjørt inn på operasjon og måtte i narkose så de fikk ut morkaka. Hadde en rift som de sydde mens jeg lå der. 3 timer etter fikk jeg endelig være med vår nydelige prinsesse og min fantastiske forlovede som sto ved min side med en kald klut i pannen min hele tiden. <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...