Gå til innhold

Lille Oliver kom til verden 8 mai :)


Tenker på nr 4

Anbefalte innlegg

Som bestillt på menstermindato kom lillegutt.♥

Det begynte med blødning på lørdag 07 mai, og tok seg opp med rier utover kvelden og natten.

Vi reiste til sykehuset i halv 3 tiden på natta.. Hadde regelmessige rier hele tiden. Fikk epedural og lå og ventet på at det skulle skje litt. hadde 8 cm åpning i 6 tiden, men så skjedde det ikke noe på 2 timer, anna enn at vannet gikk. Lillegutt begynte å bli litt stresset og pulsen gikk litt lavt til tider. kl 08.10 ble det bestemt at han måtte ut med keisersnitt.

De prøvde å sette spinalbedøvelse, men den virket ikke, og jeg måtte i full narkose..♥ Alt gikk bra, og lillegutt kom til verden kl 08.32, var 50 cm lang og veide 3844 g, og 37 cm rundt hodet:) Helt perfekt, nydelig og frisk liten gutt:) Grunnen til at han ble så stresset var at han hadde ikke mer enn 30 cm lang navlestreng, så han hadde ikke hatt sjans til å komme ut på den vanlige måten. Er glad jeg ikke var førstegangsfødende, og at jeg har hatt et keisersnitt med nr 1 fra før, så de lot meg ikke vente for lenge før de tok avgjørelsen:)

 

Vi er overlykkelige:) Og koser oss masse hjemme, med 2 stolte storesøsken:)♥

 

Klem:)♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...