Gå til innhold

Sykehusbag - barselhotell


helene0: jan09+jun11

Anbefalte innlegg

Det mest selvsagte har jeg jo klart å tenke meg selv, men er det noen som har tips til ting som er lurt?

 

Jeg var på barselavd sist og der får man jo alt man trenger. Hvordan er det med barselhotell? bør man ha med bleier og stelle-ting til baby og kanskje? Skal føde på Ahus, etter planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal føde på ABC- Ullevål, og tror det er det samme som hotellet der. De sa at de har bleier til babyen og bind til meg, pluss dyne og teppe til babyen og håndklær og sånn.

 

De har ikke klær til babyen, så det må man ha med. Pluss en lue. Amme bh, ammeinnlegg, morgenkåpe, tøfler/innesko og litt klær til meg skal jeg pakke. Pluss det åpenbare (toalettskaker, kamera, mobil, ladere etc.)

 

Men du kan jo høre med Ahus hva de har der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på denne da jeg lurer på det selv... Fødte på Ahus sist, men da hadde ikke barselhotellet kommet enda. På barselavdelingen der fikk jeg alt av bind, bleier og bodyer til babyen, men alt det andre av klær måtte jeg stå for selv.

Nå har jeg hørt at man ikke får noe til babyen bortsett ifra bleier? Noen som vet hva man får på barselhotellet? Skal man ta med bind, bleier og klær for hele oppholdet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...