Gå til innhold

Det er ei på småtroll0-1 som påstår hennes 8mnd gamle sønn, kan gå...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min gikk når han var 8,5 mnd, så skjønner ikke hva som er for dumt med det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er fullt mulig det :) Jeg hadde en på barselgruppen som gikk når han var 8 mnd, også kjenner jeg en gutt til som gikk når han akkurat hadde rundet 8 mnd.. :) Min egen unge derimot gikk ikke før hun var 14 mnd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk noen få som går når de er 8mnd. Ikke noe spes eller for dumt med det. Noen er kjappe, noen er normale og noen er trege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da aldeles mulig! Dattera mi gikk like før hun ble 9 mnd. Gutten min gikk da han var 10 mnd. Gikk, alene uten å holde seg i noe. Flere enn 10 skritt sammenhengende, altså.

 

Sier ikke at det er vanlig, men helt innen for normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er for dumt med det?

Joda - det er riktig nok langt tidligere enn de aller fleste, men det finnes da unntak også her. Vet om to barn som begynte å gå da de var 8 mnd gamle (sett med egne øyne), så så ALTfor dumt er det vel neppe...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min gikk da hun var 9 mnd. Ikke bare et par steg naa og da,men virkelig gikk.

Barn er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syn ikke det var så dumt... Mine har ikke gått før de har vært over året, men har hørt om barn som har gått når de har vært 8-9 mnd....:) Er ikke umulig det...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevøen min gikk alene, uten støtte, rett før han var 9 mnd, og jeg tror ikke han er unik. Så hva som blir for dumt her.....tja...ditt innlegg,kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke helt utenkelig nei. Jenta til venninna mi gikk straks etter hun ble 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg var på barselgruppe med har en datter og hun gikk da hun var 7,5mnd.

 

Min datter gikk da hun var 10mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere seriøse eller ? Min lille på 9 mnd har akkurat lært seg å rulle begge veier.. kan ikke se for meg at den som er yngre enn min kan gå?? Det høres helt sykt ut!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er barnet ditt litt sent ute, vil jeg tro? Min datter rullet begge veier da hun var 6 måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er barnet ditt litt sent ute, vil jeg tro? Min datter rullet begge veier da hun var 6 måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt småtroll rullet en vei da hun var 2,5 mnd og rullet begge veier og rundt da hun var 3,5 mnd, satt uten støtte da hun var 6 mnd, noe som er tidlig. Men hun gikk ikke før hun var 18 mnd. Barn er så forskjellige. Jeg hadde ventet at min skulle gå så tidlig, men nå ble det ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jealous much?! :)

 

Det er ikke umulig det! Ifølge min mor gikk jeg stødig rundt 8 mnds-alder.

 

Mine to jenter har også vært tidlige med å gå. Nr 1: noen skritt ved 9 mnd, stødig når 9,5 mnd. Nr. 2: noen skritt ved 8,5 mnd, stødig når 9,5-10 mnd. Ikke 8 mnd de da, men tror ikke de er de tidligste i hele verden til å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant at noen kan gå allerede ved 8 mnd, det som er spesielt er den store mengden av innlegg som strømmer inn på bare ett kvarter, der alle kan fortelle om det samme!

 

Stiller meg tvilende til alle skryteinnleggene på Småtroll om at babyer på 12 mnd kan si mange ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, du er en sånn irriterende person HI, som tror du har rett om ting du ikke vet noe om. Du er sikkert sånn med andre ting og. Forferdelig irriterende.. Synes man noe høres utenkelig ut fordi man ikke har kunnskap, så sjekker man bare opp fakta.

 

Jeg vet om en som gikk før han var 8 mnd! Gjennomsnittet for å begynne å gå ligger på 15 mnd, normalområdet er fra 9-18 mnd, min ene gikk ikke før hun var godt over 2 år. Så du skjønner at det er veldig varierende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 21.09

 

Det er vel gjerne vi som har erfaringer som kan bekrefte muligheten av dette, som svarer på slike tråder da, vet du...

 

Hvorfor i all verden skulle noen ha interesse av å sitte på et anonymt forum, uten nick, og lyve om når barna deres eller andre begynte å gå? _Det_ blir i alle fall for dumt!

 

Syns for øvrig også at barnet til HI høres ut til å være litt sent ute. De aller fleste kan rulle før 9 mnd. Men slik er det, alle barn er ulike og utvilker seg ulikt. Både sent og tidlig er normalt, og har ingenting å si for hvilke evner barnet ender opp med som voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Hvorfor blir det for dumt? Dattera til venninna mi gikk før hun fylte 9 måneder, dattera mi og eldstesønnen min gikk da de var 10 måneder. Så det er fullt mulig, serru =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...