Gå til innhold

Hva tenker du hvis du står i kassa for å betale, mens det foran deg står en overvektig person og legger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker " Det er vel ikke første gang den personen kjøper sjokis" ...

 

 

men kjære vene, hva tenker du når en syltynn person kjøper gulerøtter?

 

 

samme hvor tynne og tjukke folk er, og samme hva de kjøper

 

 

Kan jo hende personen handla for en annen som ikke kom seg på butikken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri i hele mitt liv lagt merke til hva folk putter i handlekorgene sine før etter jeg begynte å være på dib, og møtte på alle disse hva tenker du om den forran deg i køen på butikken om han/hun kjøper, usunn mat, billig mat, sunn mat, dyr mat, får kortet sitt avvist, betaler med kredittkort.

 

Vel nå har jeg begynt å følge med, jeg klarer ikke la være å se hva de handler, alle rundt meg i alle køene, er det ordentlig cola, er det billig colaen, er det first price ost, eller er det tine ost.

 

Er det et vanlig bankkort, eller mangler det bilde. Jeg er blitt helt besatt og klarer ikke å la være, før har jeg knapt enset at det var folk rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofrer jeg ikke en tanke. Kjøper ofte potetgull og sjokolade selv på ukedager jeg!

Har faktisk kjøpt en pose sørlandschips i dag som jeg nå skal hente meg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tenker aldri stort over hva andre legger på båndet. Er som regel opptatt med å finne bankkortet mitt eller å vurdere om jeg skal kjøpe en tyggispakke eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den sykdommen blir SIKKERT kurert kjapt hvis man går på en streng diett bestående av sjokolade, potetgull, rømme, godteri og pizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt på siden, men en gang jeg var på butikken for å gjøre lørdagshandelen, var det en tjukk og keitete noenogtjueåring foran meg i køen som kun skulle ha Vi Menn og en Grandiosa. Da humret jeg litt for meg selv. Men så hadde han ikke dekning på kortet, så da gikk lørdagskvelden hans i vasken. Det var trist. Nesten så jeg skulle tilbudt meg å betale for ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars. Jeg er overvektig og kjøper aldri usunne varer. Lurer faktisk ofte på hva folk tenker når jeg slenger gulrøttene og salaten oppå båndet. Nettopp dette er grunnen til at jeg ikke kjøper noe usunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke å tenke over hva andre handler. Bruker å stå å grue meg til å legge mitt snop på handlebåndet. Dustete egentlig. Nå driter jeg litt i det, siden jeg bor i en storby der jeg kjenner veldig få. Gruer meg mer til å flytte til min lille hjemby om en måneds tid. Der kan man risikere å møte en gammel eks i kassa. Så da legger jeg nok snophandling kun til lørdager.. Hehe.

 

Men hva synes dere om dette: en gang jeg var klein dagen derpå, kjøpte jeg snop på en søndag. Da sa han bak kassa "men det er jo ikke lørdag idag?". Hallo! DET synes jeg var frekt. Trodde de skulle være litt profesjonelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke sikkert personen skal spise dette selv kan jeg tenke.

1. selskap

2. kjøper til noen andre

3. skal på hyttetur osv osv osv.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är nog ganska fördomsfull måste jag erkänna. Jag tänker nog att denna person är oansvarig och självisk. De allra flesta har folk runt sig som bryr sig om en och är man överviktig tror jag säkert att ens nära skulle oroa sig. (För övrigt spelar det ingen roll om det är en onsdag eller en lördag.)

Men å andra sidan har jag inte med saken att göra! Det troliga här är ju att den fete handlar till sig själv, MEN, tänk om den inte gör det? Tänk om denne går på sträng diet och har en supersund livsstil men springer ett godteriärende åt någon annan. Hur ska jag veta det och varför ska jag dra slutsatser över huvud taget? Det kan inte vara lätt att vara överviktig och känna folks dömmande blickar och inte få förklara sig.

 

Sedan kan man ju också ta en titt i sin egen handlekurv innan man dömmer. Jag har en superbra kropp; 170 lång, 54 kg och födde barn för 7 månader sedan. Jag kan äta nästan vad som helst utan att det fastnar på mig och jag tränar inte. Min handlekurv är som regel fylld till bredden av chips, is och choklad men aldrig har jag fått dömande blickar. Snarare tvärtom! Jag får nästan beröm för att jag äter osunt utan att lägga på mig. Men det är ju egentligen ingen skillnad på mig och den fete, bara att den osunda livsstilen inte syns på mig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk bør bare holde tankene sine for seg selv. Du vet da fa** ikke hva den personen skal med de varene. Jeg veide 30 kg mer før, og opplevde en gang på butikken at 2 stk stod et par meter unna meg mens jeg puttet potetgull og dip i kurven min. Da sa den ene: Det er burde ikke hun spise mer av!

 

Jeg handlet inn til en venninnekveld!

 

Jæ*** idioter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tenkt noe i denne duren; hmmm.. mister jeg plassen min i køen om jeg bare løper tilbake og henter en pose pottis??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...