Gå til innhold

Hva tenker du hvis du står i kassa for å betale, mens det foran deg står en overvektig person og legger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det er unntaksdag.. og at personen ikke har barn som arer disse dårlige vanene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker ikke over hva andre handler for det bryr meg ikke...for alt jeg vet kan personen ha bursdag og handler til selskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke med hva andre handler. Jeg kjenner dem ikke og kan si lite om deres vaner utfra en enkelt handlekurv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, jeg tenkte akkurat det samme, Squaw! Og at jeg fikk lyst på gulrøtter og sånn weekend dipmix....filler'n, nå ble jeg skikkelig sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ingenting jeg.. Det kan være sykdom som er skylden i overvekten..

.. så får all del - la folk kjøpe hva de vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg at kanskje hun/han som meg sitter i masterinnspurten, og skal sitte oppe til 1 i natt og skrive. Det eneste som holder meg gående da er snacks.. Så får jeg ta slankingen og gulerøttene etter at jeg har levert;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger aldri merke til hva andre i køen handler...er mest opptatt av å huske det jeg selv skal handle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er ikke rart du er tykk og feit"...

 

Sorry,men det er slik jeg tenker.Greit at enkelte kan ha en grunn for det,men det gjelder ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spesielt. Jeg er smart nok til å vite at innholdet i en handlekurv ikke forteller noe om en persons generelle matvaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at snart er det min tur å betale mine varer, slik at jeg kan komme meg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handler inn til helga?

 

kanskje han skal ha venner over?

 

jeg bryr meg ikke om hva andre kjøper.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tenker jeg... fy søren det hadde vert godt!!!!

 

men er så ufattelig kvalm at jeg ikke får i meg en kjeks en gang >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart du er overvektig..... , tenker jeg. Er så lei av alle unnskyldingene til folk, er du overvektig så meld deg på kostholdsendring kurs og gjennomfør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for mye annet å tenke på enn hva folk foran meg i køen handler...

 

 

Hvem gidder å bry seg om det uannsett?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han er ganske tjukk. Og se all den usunne maten han kjøper. Sånn blir jeg hvis jeg fortsetter på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det og tenker kanskje det samme som jeg tenker når jeg ser overvektige mennesker spise fastfood: Stakkars menneske som ikke engang kan kjøpe seg noe å kose seg med uten at folk stirrer og hvisker bak ryggen deres! Selv jeg (som er ganske slank, spiser som et udyr og elsker godis) føler meg som en slask når jeg kjøper digg på en vanlig hverdag, kan ikke engang tenke meg hvordan det hadde vært å kjøpe sånt hvis jeg i tillegg så ut som en som tar opp to seter på bussen alene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at da tenker jeg at "man blir hva man spiser", og så kikker jeg over det jeg selv skal legge frem og lurer på hva folk tenker om mitt utvalg.. "Merkelig at hun kan være såpass slank når hun på en vanlig ukedag opplagt har tenkt å spise is og sjokoladekjeks.. kanskje hun har bulimi..?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anser det overhodet ikke som noe jeg burde bry meg med, det er deres valg. De vet da sannsynligvis godt at de ikke blir slanke av slik mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...