Gå til innhold

Jobb som politi og gravid, hvor lenge er det forsvarlig og jobbe med stor mage??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

altså for det første vil jo ikke uniformen passe stort lenger når magen begynner og bule ut, kan man f.eks få svangerskapspenger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke kan jobbe lenger får du svangerskapspenger ja, men først skal det jo legges til rette for deg på jobb og du kan i perioden du er gravid få andre arbeidsoppgaver som ikke er skadelig for barnet.

 

Trodde politiet var av de som var flinke med tilretteleggingen, det er vel alltids et hav av papirarbeid du kan sitte med denne perioden?

 

Dette må du ta med din overordnede på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig får du tilrettelagt "innejobb" når du ikke kan være ute i aktivt virke lenger, ingen grunn til svangerskapspenger så lenge det er arbeid du kan utføre på f.eks kontoret som etterforskning, papirarbeid etc. Får du store fysiske plager får du enten svangeskapspenger eller sykemelding utra hva som passer dine plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tyttebærpoliti?

Vil tro politiet har mye rammer for dette så du ikke må spørre her.

Du virker ikke særlig, eh autoritær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang du sier at du er gravid, får du innejobb som f.eks krimvakt og lignede. Er hverfall slik i Tønsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innejobb, og kun dag- og kveldsvakter (ikke natt), nesten med en gang jeg fortalte sjefen at jeg var gravid.

De aller fleste distrikt tilrettelegger slik at man får kontorjobb. Og om du tar kurs når du er i perm. så mister du ikke ansinnitet til opprykk i gradene. Jeg tok politikurs 3 da jeg var i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett filmen "Fargo" (1996)??? He he...

 

(Der er det en sheriff som fakker skurker i uke 39 ser d ut som)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...