Gå til innhold

Fant nettopp bilde av en naken dame på kameraet til mannen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tror deg.

utroskap har blitt veldig vanlig. skremmende.

har single venninner som stadig blir innvitert til kos hos gifte menn, eller som er i forhold. og mannen er gjerne naboen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg, HI?

 

Håper at det løser seg til det beste for deg og barna, uansett utfall.

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert av å lese hva mange folk skriver her. Dama har det vondt, og dere tråkker på ei som ligger nede!!

 

Håper det går greit med deg og at du finner ut hvordan du skal håndtere dette. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

 

Vel, det har gått opp og ned.

Vi har snakket masse, jeg har virkelig lettet på hjertet og sagt hva jeg mener. Han lister seg nesten rundt her for jeg har sagt at han går på MEGET tynn is nå.

Han er rett og slett direkte redd for at jeg skal kasta han på hode og ræva ut.

Jeg ville ikke kaste han ut pga ungene, så vi bor fortsatt sammen men han sover på gjesterommet inntil vi har funnet ut av ting.

Han er ikke tilgitt, jeg har tatt av meg ringen og han går med halen mellom beina.

 

Så vi får se....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi, jeg synes så synd på deg, for jeg har opplevd akkurat det samme selv. Bare han hadde vett til å vise meg bildene! Håper virkelig du gjør det rette for deg selv også, ikke bare barna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, jeg synes så synd på deg, for jeg har opplevd akkurat det samme selv. Bare han hadde vett til å vise meg bildene! Håper virkelig du gjør det rette for deg selv også, ikke bare barna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, jeg synes så synd på deg, for jeg har opplevd akkurat det samme selv. Bare han hadde vett til å vise meg bildene! Håper virkelig du gjør det rette for deg selv også, ikke bare barna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så jævla passiv du er, Hi. Fy faen at du gidder å ha han i hjemmet ditt. Han har pult en kollega bak ryggen din gud vet hvor lenge. Du har blitt lurt trill rundt, han har gjort det styggeste han kunne gjort mot deg, og du vet enda ikke hva du skal gjøre? Har du noe slags ryggrad så kaster du han ut, barn eller ikke barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjære deg 17.01. en trenger jo ikke være så dramatisk når en skal ende et forhold uansett om man har blitt sveket eller ikke. jeg synes det er flott at HI tar seg tid til å tenke. det kan bli en dramatisk hendelse og tilogmed en sorg for barna når foreldrene går fra hverandre, vertfall om de gjør det på en så dramatisk måte som du ønsker at HI skal gjøre. så for det beste for barna så synes jeg HI gjør det rette. kanskje er hun i stand til å tilgi sin mann for dette også, og da er det hennes sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker har faktisk evner og hjerte til å tilgi selv slike ting fordi de mener kjærligheten er større enn som så. Og familien, barna og deres oppvekst er viktigere enn å kaste en hver mann ut så fort han gjør noe totalt idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud 17:43, utroskap er mer enn bare idiotisk!

Det er simpelt, respektløst, og ikke minst farlig for partneren! Hva om han har dratt med seg noen sykdommer? Ikke alt som gir uslag med en gang, og utro mannfolk er som regel dumme nok til å ikke bruke kondom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI jeg sender deg en klem. Det er det største svik din mann har gjort mot deg. Jeg syns og det er bra at du tar tid til å tenke gjennom dette her. Om du kaster han ut så vet du at de fleste i verden vil støtte deg i det. All ære til deg hvis du tilgir han. Det er veldig stort av deg isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen... Er det virkelig mulig, 17:44?? Er du totalt blotta for empati?? Hvordan i svarte helvete kan du sitte der å kødde med dette når hi har det så vondt? Det er lov å bruke huet litt! (Med mindre du kan holde deg for nesa og lukke munnen samtidig, blåse hardt og sagflis-skyer står ut av øra dine! )

 

Hadde du vært denne dama regner jeg med du ikke er 14 år og hadde visst bedre enn å kommentere dette med lastebilsjåfør-språk på et nettsted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17:43; er det du som har den blankeark-bloggen? Høres nesten litt sånn ut ihvertfall...

 

Mener du virkelig at man skal finne seg i alt, selv utroskap, fra en mann? For meg er utroskap et av de største svikene du kan gjøre mot en partner. "så fort han gjør noe totalt idiotisk", for noe tull. Dette er ikke et tilfeldig knull, da hadde han ikke hatt nakenbilder av henne på telefonen. Dette er planlagt utroskap, og DET er utilgivelig for den andre delen av oss som tenker motsatt enn "Enkelte mennesker har faktisk evner og hjerte til å tilgi selv slike ting fordi de mener kjærligheten er større enn som så."

Hvilken kjærlighet snakker du om?? Kjærligheten mannen følte ovenfor kona da han k¤#la en annen dame???? (Sorry, litt ufølsomt sagt ovenfor deg, HI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.43 her. Nei, jeg er ikke dama bak den bloggen. Jeg er bare en dame som har sett litt mer av livet enn at jeg tror utroskap er verdens undergang. Jeg tror jeg hadde fått meg en alvorlig knekk, og det hadde vært skadelig for forholdet med utroskap, men jeg tror likevel jeg hadde gjort det jeg kunne for å redde familien vår. Om du snakker med gamle mennesker som har vært gifte i f.eks. 50 år, så sier de ofte at det har vært utroskap med i bildet. Jeg tror det sitter en drøss naive damer her inne som virkelig tror mannen deres aldri har vært utro, eller ikke kommer til å være det, men som kanskje kommer til å få seg en overraskelse en dag. Det høres i alle fall sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.43, har du snakket med alle gamle gifte par eller siden du kommer med en så bombastisk ytring? Hvor i all verden får du det fra? Må le, en ting er å tro noe og ha egene opplevelser, men det gjør det ikke til en allmen sannhet, hva enkelte klarer å tilgi er opptil hver enkelt individ, at det finnes mye fælt i verden eller som du sier har sett litt mer av livet til at du tror utroskap ikke et verdens undergang betyr ikke at det et slik det et for alle andre. Er du så selvutslettende at du mener å gjøre søt for familien er å bli etter et stort svik?? Og hva har naivitet med denne debatten å gjøre? Er bare trist om det sitter drøssevis med naive samer her som blir bedratt.. Alle har en moral og tanker om hva som er greit eller ikke. Hva man kan tilgi eller hva som er umulig å leve med, man skal aldri si aldri men slik jeg kjenner meg selv kunne jeg ikke tilgitt utroskap, sviket hadde vært for stort. Jeg hadde neppe taklet det i lengden, tilliten hadde vært borte og da er et forhold umulig. Å holde sammen for enhver pris mener jeg heller ikke at et riktig ovenfor barna, å ha lykkelige foreldre er viktig det også!!( beklager tett tekst, mobilen henger!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke snakket med alle gamle, gifte par, og det er heller ikke det jeg sier. Jeg sier at når man snakker med disse, sier de ofte at det har vært utroskap med i bildet en eller annen gang. De JEG har snakket med, om du ikke forstår det.

 

Nei jeg er ikke selvutslettende i det hele tatt, jeg bare synes at om et forhold har vart i f.eks. ti år og man har barn sammen, så burde det vel strengt tatt være en god del som holder dette paret sammen. Og at det da skal være så lett å bare kaste alt på dør pga utroskap synes jeg er veldig trist. Jeg ville gjort alt som sto i min makt for å redde forholdet, for min egen del, vår del og barnas del. Det er det jeg mener.

 

Jeg er selv skilsmissebarn, men her var det pga alkoholisme, og det var det beste som kunne skjedd. Så det er ikke det heller.

 

17.43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...