Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Fant nettopp bilde av en naken dame på kameraet til mannen...

• Logg inn for å svare
97 svar til dette emnet

#61 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 12 april 2011 - 17:21

Dette var bare tull. Beklager veldig det du går igjennom, men jeg har faktisk ikke opplevd det samme. hi, en smule skamfull nå...

Annonsebilag
Annonsebilag

• Gjest

Skrevet 12 april 2011 - 17:23

Herregud.. skjerp dere.. utroskap er faktisk IKKE noe morro å oppleve, og hvertfall IKKE noe morro å finne ut av selv. synes synd på dama jeg.. Stå på og masse lykke til.. Hvordan går det med deg?

#63 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 12 april 2011 - 17:23

Fy faen for en dørmatte du er! Han knuller en kollega i 2 mnd og du tror at det er over og ut fordi det kom for en dag? Du må våkne opp! Du sier det selv, du er avhengig av ham og derfor blir du. Slutt å lure deg selv til å tro at ikke han sitter med all makt her. Han dumper deg snart for kollegaen sin!

#64 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 12 april 2011 - 17:30

Hvem spør du, Hanne1991?

#65 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 12 april 2011 - 17:35

Jeg valgte å lage denne tråden for å få letta litt på hjertet og kanskje få noen trøstende ord. Men når enkelte ikke klarer å oppføre seg og ødelegger hele tråden min så gidder jeg ikke skrive noe mer her! Jeg er blitt alenemor til to små og vet ikke hva jeg skal gjøre. Takk til dere som faktisk kom med trøstende ord. Setter pris på det. HI

#66 Gjest_amandine_*

Gjest_amandine_*
  • Gjest

Skrevet 12 april 2011 - 17:39

Noen eier virkelig ikke skam i livet. Jeg håper inderlig ikke at du tar deg nær av alle idiotene, det er det ikke verdt. Håper dere klarer å finne en løsning som går å leve med for dere begge. Varm hilsen

#67 Gjest_amandine_*

Gjest_amandine_*
  • Gjest

Skrevet 12 april 2011 - 17:40

..som også er 14:49..

• Gjest

Skrevet 12 april 2011 - 17:40

hu som har selve innlegget så klart

#69 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 12 april 2011 - 17:42

Hahaha, så bra lesing dette her...hehehe....

#70 UndrendeUllteppe

UndrendeUllteppe

Superbruker

• Brukermoderator
  • PipPipPipPipPip
  • 7 096 Innlegg:

Skrevet 12 april 2011 - 17:49

Man har vært for lenge på DiB når man er så følelsesmessig avstumpa og kynisk at man avfeier et hvert sårt innlegg med "troll" eller oppmerksomhetshigeri! Jaja,bekrefter jo bare atter en gang hvor mange patetiske damer det er her inne. HI, du har min dypeste medfølelse. Og jeg er nesten fristet til å beklage på vegne av enkelte her inne for deres oppførsel, men så synes jeg heller ikke de fortjener at noen gjør noen ting som helst for dem. La oss gjerne høre hvordan det går videre. Klem!

#71 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 13 april 2011 - 01:30

Ja, for det er jo den ENESTE måten å reagere på når slikt hender. Bra vi har en vigilantegjeng som kan fortelle oss hvordan det skal gjøres. Jeg har hatt to utro samboere og har ikke på noe tidspunkt ønsket å degradere meg til å snakke med deres utroskapspartnere. Samboeren min får si det som skal sies når han har vært idiot, sjuska hans har ikke taletid i min verden. Hun er ikke verd å låne øre til, så om jeg var HI, ville det ha vært svar på spm ditt. Men nå kjenner vi ikke HI, hun kan jo ha andre grunner. Kan jo hende hun er noe så sjeldent som et individ som tenker annerledes enn deg, 17:20!

#72 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 13 april 2011 - 09:14

Synes også synd på deg, HI. Hvilken mann risikerer familien og sine barns trygghet for litt spenning i hverdagen...?? Nå skriver han riktig nok "Jeg gjør hva som helst for barna"- men det kom vel bare en smule for sent..??? Og i utgangspunktet burde det jo vært "Jeg gjør hva som helst for DEG".. Håper dere klarer å finne ut av dette, kommunisere, finne årsaken til at ting gikk slik.. Og jobbe sammen, svelge kameler og finne gode løsninger for de to små sin skyld

#73 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 13 april 2011 - 12:59

Hvordan går det HI?

#74 TrueHæppiness

TrueHæppiness

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Skrevet 13 april 2011 - 13:05

Og til dere som lurer på hvorfor noen konsekvent velger å bruke nick på anonymforum...dette er en av grunnene;p

#75 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 14 april 2011 - 15:04

Hvordan går det HI? Har veldig vondt av deg nå...

#76 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 14 april 2011 - 19:59

jeg tror deg. utroskap har blitt veldig vanlig. skremmende. har single venninner som stadig blir innvitert til kos hos gifte menn, eller som er i forhold. og mannen er gjerne naboen.

#77 ♂ +♀=♂+ ♂+ ♀

♂ +♀=♂+ ♂+ ♀

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:

Skrevet 17 april 2011 - 15:00

Hvordan går det med deg, HI? Håper at det løser seg til det beste for deg og barna, uansett utfall. Stor klem!

#78 MsPondus25

MsPondus25

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 8 Innlegg:

Skrevet 20 april 2011 - 09:52

Jeg blir så provosert av å lese hva mange folk skriver her. Dama har det vondt, og dere tråkker på ei som ligger nede!! Håper det går greit med deg og at du finner ut hvordan du skal håndtere dette. Lykke til!

#79 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 084 674 Innlegg:

Skrevet 27 april 2011 - 19:28

Oppdatering, HI?

#80 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem