Gå til innhold

Fant nettopp bilde av en naken dame på kameraet til mannen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På tlf altså.

Bildet er tatt i går eller søndag siden jeg husker bildet som er før det og det er tatt på lørdag.

 

Har lagt mobilen med bildet opp på kjøkkenbordet med ringen min oppå.

Venter på at han skal stå opp å pakke sakene sine, for det skal han jaggu få gjøre selv!

 

Har lyst å sende en sms til dama som eier kroppen på det bilde. Men hva skal jeg skrive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Troll. En dame som hadde funnet bilder av en naken dame på mannens telefon og bestemt seg for å forlate ham hadde IKKE latt ham sove ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig, gå å vekk han. Skjønner ikke at du orker å sitte å vente, hvis du virkelig har funnet ett nakenbilde. Jeg hadde vært rasende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert ingen andre som sjekker mobilen når typen har vært på fest,og du ikke stoler helt på han av diverse grunner.

Noe må hun jo ha skjønt når det faktiskt er nakenbilder på tlv hannes...

Si hvordan det går,lykke til:håper det bare er en logisk forklaring selv om der høres litt mer usannsynlig ut...Men hvem vet ,kanskje en kamerat som kødder med han,for å se om du finner det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send mld til dama og takk for natten. Spør om hun vil ha en samboer.

Synes du skal pakke de klærne han bruker mest i en haug og pisse på dem.

Og det å vekke ham med en bøtte kaldt vann synes jeg er en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for DET er jo det viktigste i dette tilfellet 08:31.. jeez....

 

Og hvordan vet du at hun har snoket? Det finnes faktisk par som ikke har forbud mot å se på partnerens mobil. Mannen min for eksempel tar mange fine bilder av sønnen vår på sin telefon, og noen ganger går jeg inn for å se på disse. Han har også spill jeg liker å spille. Hvis han hadde fått angst av dette så hadde jeg seriøst begynt å lure på hvorfor.

Mannen min går inn på min telefon også uten at jeg føler meg invandert av den grunn. For eksempel hvis det er et telefonnummer han skal ha. Har da virkelig ikke noe å skjule så ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ei over her sa, kan være en kamerat som kødder med ham? Vær nå helt sikker på at det er DIN mann som har tatt bildet selv, før du gjør noe som helst overilt.

Herregud, dere har da barn sammen? Vær helt sikker i din sak, og ha alle fakta på bordet før du kaster ham ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Håper det var noen som tulla med han. Lykke til! Håper på det beste :) Og ikke gjør noe overilt i kampens hete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, høres ikke morsomt ut å finne slikt :( Hvordan går det med deg? Kjenner du dama, eller vet hvem hun er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min mann kan gå på hverandres tlf uten at det plager noen av oss.. Jeg har iphone og han styrer og ordner på masse spill og bruker telefonen min :)

 

Er ikke noe krise for oss!

 

Uansett, som noen skriver;

 

FÅ ALLE FAKTA PÅ BORDET FØR DU GJØR NOE OVERILT!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Er det så rart da? Ungene krever sitt, det er bare sånn det er. Med mindre man er 19 år og totalt impulsstyrt, umoden mor, sørger man for at de er ute av veien før man tar opp et meget betent tema.

 

Selv ga jeg det et helt døgn før jeg fortalte gubben hva jeg visste. For jeg ville sortere litt i mitt eget hode først. Og ja, jeg var her inne og lagde et innlegg også. Jeg trengte å formulere ting for noen andre, noen ukjente, som kunne se det hele med friske øyne. Det ligger heldigvis et par år tilbake i tid...

 

Merkelig at fokuset evig og alltid blir på "hvorfor snoker du da". Som om det er en kriminell handling. I et forhold er det faktisk utroskapen som er tillitsbruddet først. Å oppdage utroskapen er bare et spørsmål om tid, dårlige taktikker og magefølelse hos partner. Avsløringen er IKKE slemt eller "dårlig gjort", det er det seksuelle eller emosjonelle sviket som er slemt og dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det? har du kasta ham på huet og ræva ut nå, eller var det en misforståelse???? Hvordan reagerte han? Lever han???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...