Gå til innhold

Må ein gi beskjed?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Må ein melde frå på sjukehuset at ein ønsker fødsel i badekar på sjukehuset lenge før fødsel, eller kan ein seie at ein ønsker det når ein kjem inn med rier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville gitt beskjed. Vet at her jeg bor får man det ikke sånn helt automatisk. Det må være en jordmor der som er komfortabel og erfaren med det, og det er det ikke alle som er. ...i følge jm på innskrivinga mi... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fødselsforbredende kurs på riksen og fikk der beskjed om at de gjerne ønsket ønskebrev på forhånd på mail. Der kan du jo skrive at du ønsker badekar. Jeg skrev også mine tanker om smertestillende og stillinger, og at jeg har en spesiell diagnose som var ok at de visste. Du kan jo ta en tlf for å høre om de ønsker slike ønskebrev. Mitt brev ble lagt ved min elektroniske journal.

 

Nå ble det slik at jeg kom inn med 8 cm åpning så det ble ikke tid til å lese brevet, men det kan man jo ikke vite på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilket sykehus du skal føde på. Jeg har født to ganger på A-hus og kunne i prinsippet født i badekar begge gangene uten å ha sagt fra på forhånd. Jeg fant riktignok ut at jeg likte meg i badekar en periode, men når riene ble for intense måtte jeg opp av badekaret for da syns jeg ikek det ble noe godt å ligge der lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...