Gå til innhold

Masse symptomer,men ingen mens...Flere som har vært borti det samme?


meliss

Anbefalte innlegg

Har ganske normal syklus (ca 27/28 dager)...Første bl.dag i siste menstruasjon var 24.02...Venter fortsatt på tanta...Skrev en slags dagbok for å få oversikt:

 

(Kanskje noen andre har opplevd noe lignende??)

...

 

25.03.2011 Kramper i leggene+vondt i kroppen...På do kl 13:30:Var veldig gult urin...På do Kl 16:25:Løs mage+kvalm...+smerter nederst i magen og høyre side+ømme bryster...Mindre matlyst...

 

25.03.2011 Tok en vanlig Clearblu-test før jeg dro på fest...Ikke noe "+" der;(...Så da tenkte jeg at jeg skulle ta et glass vin på festen,men det fristet ikke...Trist og lei...Venter fortsatt på mens...

 

25.03.2011 Smerter/øm "rett under trusekanten"...MATLYST!!Spise,spise,spise...Mat,mat,mat! ;)

 

25.03.2011 1 dag over IKM...Våknet kl 04:10...Måtte på do...tett nese+Kald/varm+Ømme brystvorter/bryst+smerter høyre side(eggstokk??)...

24.03.2011 Luft i magen+irritabel...

 

24.03.2011 Vondt i kroppen/leddene...+småfeber...??

 

24.03.2011 Stikking i høyre side og litt i venstre også+Trøtt+lysebrune dråper med blod på papir/t.innlegg/do+Frysninger...Hvor er mensen??

 

24.03.2011 Kl 09:08...Plutselige smerter på høyre side/eggestokk(?),kommer og går,varer i 1-2 sek om gangen...

 

24.03.2011 Kl 08:30 gikk på do igjen...Litt lysebrunt/lyserødt blod på trusen og 2-3 dråper i do og på papiret;( + Ømme brystvorter...

 

24.03.2011 I dag er IKM...Våknet kl 05:50 å måtte på do....Holdt på å sovne overalt utover dagen;P

 

23.03.2011 Frysninger+Sulten+Magesmerter...+"Øm" i kroppen.....

 

23.03.2011 Våknet kl 05 på natten å måtte på do!! (Skjer aldri ellers) +Måtte på do igjen med en gang da jeg våknet kl 09...Trøtt+Ømme brystvorter!!!

 

22.03.2011 Blødninger lysebrunt/lyserødt+dårlig mage+frysninger+TRØTT!+Uren hud (panne)...

 

21.03.2011 Trøtt...Fryser...

 

20.03.2011 Litt blod på papir og i doskål,lysebrunt/rødt;(

 

19.03.2011 Tok Clearblue digitaltest med uke-indikator..."Ikke Gravid"...,så da ble det vinkos med jentene;)

 

18.03.2011 Leamus (høyre øye)...

 

18.03.2011 Sliiiten+masse luft i magen også;P

 

18.03.2011 Luktesansen er på topp idag også!! + Trøtt! + Ikke så veldig matlyst;P

 

17.03.2011 Luktesansen er på topp!!!...+ lite tålmodig;P

 

17.03.2011 Svimmel!!+Trøøøtt+Litt mindre smerter i magen+Mye luft i magen+"Lett tåke" ;P

 

16.03.2011 TRØTT!+suuulten+mye luft i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det visst ganske likt denne syklusen:-)

Sist mens startet 24.2

Fikk litt blod tidlig idag. satte i en tampong og tenkte at mensen var kommet. 5 timer senere tar jeg den ut og det nesten ingenting der. Har bare brukt truseinnlegg etterpå, og har ikke sett noe mer til blodet. Litt murringer bak i ryggen og en smule ømme bryster. Normalt pleier jeg å få migrene et par dager i forveien av mensen, den har ikke meldt seg enda. Har vært veldig trett både i dag og i går

Spent på om mensen kommer for fullt i morgen eller om det faktisk er noe på gang.

 

Lykke til

Håper dette er et godt tegn for oss begge to:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ikke noe gøy med kluss i syklusen;)

Det samme skjedde faktisk meg også en gang før. Jeg bruker vanligvis tampong når jeg har mens,men forrige gang så holdt det med bind. Så da jeg trodde mensen var på vei nå så hadde jeg på bind i tilfelle,men hver gang jeg sjekket etter så var det bare litt utflod eller noen få dråper med lysebrunt blod. Pleier også å få ømme bryster før mens,men har nå både ømme bryster pluss veldig følsomme brystvorter i tillegg.

 

Har (nesten) gitt opp å tro at det er en liten en på vei,så imorgen skal jeg ta en test bare for å bekrefte at jeg kan dra i selskap å ta et glass vin med god samvittighet. Kjøpte en 2pack med clearblue idag som var litt bortkastet føler jeg nå,så den siste skal jeg sløse bort i morgen tidlig;)

 

Krysser fingre og tær for at dette er godt tegn for deg/oss to;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som den kommer for fullt idag.

Lykke til med testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre;(

Testen min var negativ;( Er vel ingen som får negativ etter ikm for så å få positiv senere hvis ikke mensen kommer? Ønsketenking dette. Ser dårlig ut for meg denne perioden.

 

Lykke til videre,håper det klaffer hos deg snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at du er en av de som produserer hcg sent, så løpet er vel ikke kjørt for deg enda;-) Lykke til

 

Ja håper det klaffer for oss snar, har prøvd i et år nå:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk;) Vil bare at mensen skal komme nå så jeg slipper å gå med bind hver dag i tilfelle. Tenkte at siden siste test også var negativ så måtte vel symptomene forsvinne. Begynte jo å tenke at jeg kanskje hadde innbilt meg alt sammen;) Huff,driver å søker gjennom hele nettet på om symptomene også kan være sykdommer..

 

Er nå 3 dager over ikm,men er fortsatt øm i brystene og smerter/oppblåst i magen (under navlen). Føles som at mensen skal komme hvert øyeblikk hele tiden nå.

 

Huffda,det er lenge å vente på å få oppfylt et ønske. Hvis det er noe trøst så har det gått ca et år her også;( Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...