Gå til innhold

Jeg er sikker på at andre foreldre stjeler klær ol til min sønn i bhg!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og jeg begynner og bli kraftig irritert. Alle barna i barnehagen har egne hylle hvor alt av luer, votter og slike ting bli lagt, jeg har merket alt av luer, votter og dresser i bhg. Men allikevel forsvinner ting.

 

Det at luer og votter forsvinner kan jeg leve med. Men klart det er irriterende at min sønns troll lue til 300 kr plutslig forsvinner.. Og grunne til at jeg vet at folk stjeler er dette; Jeg hadde levert gutten min og lagt troll lua på hans hylle...Men så ser jeg at han manglet ekstraklær og siden det regnet så fælt så tenkte jeg at han kommer til og få brukt for det. Så derfor gikk jeg hjemm og famt frem noe tøy (bor 2 minutter fra bgh). Når jeg skulle henge dette tøyet på plass og legge sokker på plass sammen med luene så manglet troll lua????? den var jo der 15 min tidliger....

 

Dessuten så har hans regndress sånn helt plutslig forsvunnet. Den var merket godt med navn, adr og tlf nummer og jeg skjønner heller ikke at noen kan ha tatt feil, da han er den ENESTE som har akkurat den regndressen..Har tatt dette opp flere ganger og jeg vet også at det er andre foreldre som opplever akkurat det samme og som er like irriterte som meg.

 

Flere som har opplevd og bli frastjålet klær i bhg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har blitt frastjålet en hjemmestrikket ullgenser (ca 500 kr i garn pluss jobben), en ny regnbukse, votter og litt andre småklær og det er faktisk bare etter nyttår!! Merker klærne til begge barna og likvell er de borte vekk! Har aldri opplevd slikt problem i bhg før dette barnehageåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei heldigvis ikke enda....

Begynner nå i en annen barnehage, og her er det nok litt mer ymse av foreldre etter hva jeg har sett, så fra nå av må jeg nok passe på at ikke de beste og dyreste klærne havner i barnehagen. Kjipt, siden jeg gjerne legger igjen litt penger i skikkelig yttertøy og sko til ungene, men jeg vil ikke holde jallafolket med gratisklær heller. Skulle hatt videokamera i garderobene, tenker det hadde stoppa at ting forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående foreldre legger en del penger i yttertøy og sko til barna sine. Jeg gjør det selv, men da har jeg satt av penger til det og jeg merker det på økonomien min om jeg må ut og handle nytt omigjen fordi noen andre har stjålet fra oss. Det er rett og slett skikkelig simpelt! Alvorlig talt; har man så dårlig råd, så heng opp en lapp i garderoben med spørsmål om det er mulig å arve klær i stedet for å bare forsyne seg! Jeg har et lager av klær ungene mine har vokst fra som jeg gjerne gir bort om noen trenger det, men jeg har ikke råd til at noen stjeler av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg fordomsfull, men etter at det begynte en del barn med innvandrerbakgrunn i barnehagen vår, så har det begynt å forsvinne mer klær. Lurer på hvorfor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustrasjonen...

 

Ellers opplevde jeg på slutten av et barnehageår at en mor kom med en pose med klær som var gutten min sine. Inneholdt nesten alt vi savnet Hun beklaget, var flau og lei seg.

 

Viste seg at hun og eksen hadde en felles opprydning i klærne til gutten for å fordele klær mellom dem på nytt, eller noe i den duren.

Og i den forbindelse oppdaget hun alle klærne til gutten vår.

Var eksen (barnefar som hadde barnet en gang i mnd) som hadde vært sløv og tatt feile klær (mitt barn og deres barn har hylle ved siden av hverandre) og ikke helt hatt oversikt hva sønnen egetlig eide ;)

 

Jeg lo jeg da - litt sånn typisk mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13:56

Fordi innvandrere stjeler? Skerp deg, jeg er innvandrer selv og har aldri stjålet andres klær, tjeling har ikke noe med hvor man kommer fra kjære deg. Og ja jeg kaller deg fordomsfull. Klærne til mine barn blir også borte i barnehagen, men jeg synes synd på barna til disse foreldrene som stjeler, tenk å ha dem som forbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I "vår" barnehage forsvinner det også en god del med klær og jeg mistenker at foreldre stjeler...

 

Dette pga av at flere etterlyser reimadresser, regndresser, sko osv..En ting når en mister luer og votter det må en nesten regne med. Men det er temmlig drøyt når en begynner og miste parkdresser og vinterdresser, da må jo foreldrene SE at det IKKE er deres klær..

 

Men det som er rart er jo at det alltid er det dyrere utetøyet som forsvinner, de med utedress fra hm og cubus og billig regntøy opplever ikke dette..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår barnehage har ikke jeg eller de andre foreldrene merket noe stjelig. heldigvis, jeg hadde blitt så irritert om fks dressen eller noe hadde blitt tatt. sure penger. har barnehage på frogner i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at klær og sko stadig vekk forsvant i barnehagen. Plutselig var noen dyre Cherroxer borte, selv om jeg hadde navnet dem. Disse skoene var borte hele vinteren. Da jeg skulle ha en oppryddning på vårparten, så jeg at det sto noen helt like cherroxer på plassen til en annen unge. Akkurat når jeg bøyer meg ned for å se på skoene kommer barnets mor inn:Dette er skoene til xxx."sier hun. "Så rart da!" sier jeg, "Siden det står MITT barn sitt navn inni dem!".

Da hadde hun forsøkt å skrive over mitt barns navn med sprittusj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til frekhet 1550!

 

Hva gjorde du da??? Jeg hadde eksplodert, gitt beskjed til avd leder og sikkert anmeldt henne til politiet for stjeling..Hadde blitt så forbanna...

 

At folk kan være så frekke...Skikklig bhg utstyr er DYRT, og ivertfall når en må kjøpe dobbelt opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har opplevd at en av ansatte stjal!! Hun hadde små barn selv, og så sitt snitt....Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 par gummistøvler har blitt borte for oss, også luer og votter selvfølgelig. Men bortsett fra støvlene, så har alt dukket opp igjen. Støvlene kommer vel til sin rett de også vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...