Gå til innhold

Hvorfor i helvette går jeg ikke ned i vekt??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i 5 uker nå har jeg trent 6 dager i uka, og føler hvertfall selv at jeg spiser sunt. frukt, grønt, knekkebrød, magre produkter. spiser litt brød, ris, poteter og pasta, men ikke så mye. og har bare gått ned 2 ussle kg???

Trener annenhver dag med styrke og kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva trener du da? Erstatter du fettet med muskler? Eller går du en lett tur - tar ost på knekkebrødet og får alle kaloriene tilbake?

 

Anbefaler vg sin vektklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hva som er mye og hva som er lite når man slanker seg!

jeg har bare gått på sulte kurer og lavkarbo kurer før! og har est ut som en ballong, så jeg ville ta den gode gammledagse måten denne gangen!

litt om hva jeg spiser:

frokost: to havre knekkebrød

lunch: omelett, eller 2 kokte egg med kaviar, en salat ol.

middag: en kyllingfileet, ris og masse grønnsaker

mellomåltid: en frukt

kvelds: to havre knekkebrød.

 

også trener jeg en time, 6 dager i uka, også går det jo så inni hampen seint!!! :(

burde jeg kutte pasta, ris, og potet? er også redd for og legge på meg igjen. jeg veide 72 kg for ett år siden, og nå veier jeg 85..

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er maskulin forresten og vet at kroppen min bygger fort muskler. Har tatt sånn Inbody analyse. Er 165 cm høy, og kan veie 70 kg. Pga muskler og alt i min kropp som er sammensatt.

Trener kondisjon på mandag, og styrke på tirsdag, og sånn fortsetter det hele uken.. fri på lørdag eller søndag. alt ettersom.

håper noen kan gi meg noen tips og råd. for jeg hater virkelig kroppen min!

klarer ikke se meg uten klær i speilet, og tenker hele tiden på hvor fæl jeg føler meg, og det går utover dagen min, noe som gjør meg sur, og da kan det gå utover kjæresten min. Noe jeg IKKE vil! ;( Men jeg er så drit lei av alt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fører matdagbok på www.vektklubben.no og har nå gått ned 3 kg på to uker. Har ikke trent noe særlig, kun lagt om kosten og spiser godt med mat, men sunt og fettfattig. Tar i tillegg Alli kapsler til de største måltidene. Har tenkt. å trappe opp treningeog og da åper jeg det formelig renner av....

 

Min erfaring er at du må få i deg nok mat, ellers går kroppen på sparebluss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et 4 ukers rehabiliteringsopphold en gang, og da trente jeg hver dag. Jeg gikk på den tiden ned 1,5 kilo, men 2 klesstørrelser fordi jeg strammet opp kroppen. Så bruk målebånd, ikke vekt, når du trener så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke trener kondisjon med på timer på treningsstudioet så pleier jeg og spinne i 20-30 min. Maxpulsen ligger på 165-170 hele veien. Så bruker jeg elipsemaskina på 14 km/T i 20 minutter. Pulsen er noe lavere, men synes elipsemaskina er mere slitsom en spinning. Svetter som en svamp hvertfall. Så går jeg på tredemølla i i 10-15 min.. på styrke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det virkelig er alt du spiser, hver dag, så er det rart at du ikke går ned litt mer, ja. Har du aldri pålegg på knekkebrødet? Ikke brød til salaten eller eggene, ikke et glass juice og ikke snop i helgene en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk mulig at du spiser for lite, at kroppen "sparer" fordi du tilfører for lite.

 

registrer deg på www.vektklubben.no, gret roede. gratis side.

 

så fører du opp ALT du spiser, vei i starten maten til du kommer inn i det.. spis minimum 1600 kalorier pr dag når du trener så mye...

 

og som de andre sier, bruk målebånd istede for vekt! du strammer nok opp mye og bygger mye muskler. og muskler er vel 3 ganger så tungt som fett om jeg ikke husker helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at du spser for lite og at kroppen sparer er BULL! dette gjør den aldri i starten uansett!! det er umulig!

 

kalori underskudd fører til vekttap uansett! så går den i sparebluss når du har mistet maaaaaaaasse kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem på vektklubben.no

Men den siden er så vrang!!! Det tar jo tusen år og skrive ned hva jeg skriver, for den søker opp så lenge, også når jeg trykker på feks "banan" så kommer det ikke opp.. så jeg fikk helt spader og ga opp den siden!

 

Oki, jeg får vel skaffe meg ett målebånd.

Men ahr uansett lyst til og miste litt kilo. Og det hadde heller ikke gjort om jeg hadde mistet litt muskler heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...