Gå til innhold

Hvilken bleiestørrelse bruker din?


Gjest

Anbefalte innlegg

Libero str 2. Har egentlig brukt den hele tiden (bortsett fra noen ytterst få ganger i begynnelsen hvor vi brukte 1. Syns aldri den passet)

Hun er 4 mnd og 1 uke gammel. Vet ikke nåværende vekt. Veide 5010 g på 3 mnd kontrollen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min på 11 mnd og broren på rett over 2 år bruker str 4 i Pampers Activ fit og str 5 i Libero Up & Go.

 

Kan legges til at 2-åringen er smal i midjen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 mnd og bruker libero nr 4

Må fortsatt overlappe lukkinga ganske mye...

Lang og tynn frøken som kan å fylle bleiene.. Hadde vært best med pampers siden de er smalere, men de tåler hun dessverre ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår er 3 mnd og bruker Libero str 3 og Coop sine Midi bleier. De er helt supre. Han har aldri lekket med Coop bleiene. Holder utrolig godt og er bilige. Han har heller aldri blitt sår eller fått utslett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Vår er 2 mnd, og gikk opp i strl 4 idag! Men liker ikke helt at det er sånn trusebleie som man må ta på... Bruker Libero, for den Pampers synes jeg lukter så fælt, og den henger igjen lenge etterpå :S Så jeg er altså åpen for bleietips jeg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er 2 mnd, og gikk opp i strl 4 idag! Men liker ikke helt at det er sånn trusebleie som man må ta på... Bruker Libero, for den Pampers synes jeg lukter så fælt, og den henger igjen lenge etterpå :S Så jeg er altså åpen for bleietips jeg!:)

 

Men du får jo kjøpt libero str4 som ikke er trusebleie, comfort fit heter de :)

http://www.libero.no/Produkter/?cmpid=ppc-liberono_libero&gclid=CNCj4pOFm7ECFe0tmAod700adg

 

Snuppa mi er 8.5 mnd og jeg bruker libero up and go str 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Str 5, 11 mndr. Har brukt str 5 i mange mndr nå, kanskje allerede fra rundt 5 mndr, husker ikke helt. Da var han nemlig ganske så tykk, så trengte noen store, nå er han lang og normal, så de passer fint enda. Bruker Coop sine bleier, synes de er så kjekke og lange oppover ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 11 mnd, bruker str 4 i rema 1000 sine bleier. Må nok snart opp i str5 om nettene. Dette er billige og supre bleier. 14 kr for 50 bleier ;) Ligner litt på libero sine syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille har brukt str 3 siden han var 2-3 uker han:) Nå skal han begynne å bruke storesøster på 2 år sine bleier, for pampers 3 holder ikke alltid tett. Han er 2,5 mnd:) Hun bruker Coop sine (7-14 kg). De de passer ham også og de er billig og BRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi på 11 mnd bruker coop obs sine maxi bleier fra 7-16 kg, er ikke sikker på hvem nr det er da coop bleiene ikke har nr ;-) må vel snart over på junior bleiene som er fra 12-22 kr selv om snuppa bare veier 8 kg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...