Gå til innhold

Dere som har små barn og har shabby chic stilen. Hvordan klarer dere å holde møblene rene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe! Har lurt på det samme:) Jeg har kjøpt hvitt bord på stua og jeg må vaske det så himla ofte. Støvet vises med en gang!

Nei, her skal jeg holde meg til litt mørkere møbler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem! Ungene spiser på kjøkkenet, har hvit voksduk!

Ellers så er ikke møblene våre uvaskbare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker absolutt ikke shabby chic og den slags, men vi har hvit skinnsofa. For å si det sånn, jeg gleder meg til den er så slitt at vi kan kjøpe ny! Jadda, man kan vaske og skrubbe den så det blir bedre, men det er så kjedelig og tidkrevende at det skjer ikke særlig ofte!

All ære til de som kan holde et hvitt hjem rent 24-7, dere må ha lite fritid!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hjemme hos oss, vi har begge deler og det er det er på de hvite møblene støvet syns først.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Støv og lort vises jo lettere på mørke møbler enn hvite.

Jeg vasker huset en gang i uken, og vil ikke si at det er skittenet en gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt begge deler selv og støvet vises mye fortere på svart enn hvitt...mens hvitt ser fortere lortete ut.liker begge deles veldig godt og har ikke noe problem med å holde det rent selv om jeg har 3 barn under 5 år springende rundt ... er greit å vaske fingrene dems etter de har spist mat og la dem spise mat på kjøkkenet da..men ellers skulle ikke det være så vaanskelig..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.03

 

har begge deler, to stuer med hvite møbler på den ene og svarte møbler på den andre stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ved spisetuebordet evnt salongbordet i helgene, ungene går ikke rundt med hverken mat eller frukt i hendene.. og når de tegner/maler eller lignende sitter de på samme sted, når de ikke "gidder" mer vasker vi og rydder bort..

Så nei det er ikke så vanskelig..

 

Vi har forøvrig hvit gustaviansk spisestue og mørke salongmøbler/tvmøbler og støv vises definitivt først på de mørke møblene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...