Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en du syntes var fysisk utiltrekkende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... hvis han hadde de fleste andre kvaliteter du lette etter hos en mann? Er mest nysgjerrig på svar fra dere som har levd noen år, fått noen dører i ansiktet, og har kysset en del frosker... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syns min mann var stygg og hadde en pingle kropp når jeg møtte han,. men jeg ble sammen med han pga personlighet og ikke utseende.

den dag i dag så liker jeg kroppen hans og syns ikke han er stygg lengre.

 

jeg har levd med han nå i 5 år. vi har 2 barn sammen. har det utrolig bra sammen,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. hadde ikke klart det. Har prøvd, men kom ikke forbi at jeg syntes han var hæslig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære var heller ikke den mest populære blant jentene, men etter 4 år med han, så er jeg mer forelsket enn jeg noen sinne har vært i noen andre. Han har alle de andre kvalitetene, vil aldri være utro og han er bare verdens beste for meg. Utseende betyr ingenting. Jeg tror derimot at ender du opp med en kjekkas av en flørt er sjansen større for at du ikke får ha han for deg selv! :)

 

Og i dag syns jeg han er det kjekkeste jeg har sett også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke jeg ville oppfattet ham som fysisk utiltrekkende om han hadde de fleste andre kvaliteter, jeg har imidlertid gjort det slutt med en mann pga at han ønsket å forandre mit utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd d, men d gikk ikke. Så nei, d greier jeg ikke. Men nå er jeg gift med en mann som er veldig kjekk og som har alle de andre kvalitetene, så jeg føler meg kjempeheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært sammen med "begge deler" :P

 

X'en min,som jeg da ikke syntes var noe kjekk,ble jeg sammen med fordi han var sjarmerende. Var aldri forelsket i han...og han var stygg som juling! Liten og pinglete,og så ut som Pinochio (eller hvordan det nå skrives). Skjønner ikke at jeg var sammen med han i 4år...utroli stygg personlighet hadde han også!

 

Han jeg er sammen med nå (BF),er høy og kjekk. Verdens fineste smil! Han er nesten 1,90 høy,og veier over 100kg. Han er ikke tjukk,bare et par kg for mye (men de synes ikke så godt siden han er så høy). En fantastisk flott mann,men gode verdier og et sunt syn på livet. Samme interessert som meg,og samme livssyn... Elsker han <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.28 her...

 

Nei om han hadde vært overvektig så hadde jeg ikke klart å tenne på han. Det hadde vært et stort problem for et forhold. Men hadde han alt annet som trengtes, kanskje jeg kunne vente til han slanket seg? :)

 

Hvor høy er han og hva veier han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du skjønte det ikke bare var et hypotetisk spørsmål ja ;) Vel, han er ca 1,80 og veier iallefall 20 kg mer enn han burde. Men han er sprek og trent da, skikkelig friluftskar, og motivert for å kvitte seg med en del av overvekten. Er egentlig overvekten som er problemet, han er ikke stygg. Men pr nå er et fysisk forhold uaktuelt.. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, eksen min var så stygg at hver gang jeg så han, så var det det første jeg tenkte. Han så rett og slett ekkel ut. Jeg greide ikke å se forbi den tynne pinglekroppen uten et eneste hår på, pluss at ansiktet hans var fullt av store krater etter kviser. Men det verste var at han hadde utstående øyne, så jeg følte at det var ei ku jeg så inn i øynene. Huff og grøss og gru. Han hadde hele pakka utenom, men jeg greide ikke å se meg selv i framtiden med ham. Etter så mange måneder var hvordan han så ut alt jeg tenkte på.

 

Han jeg er gift med, er ingen kjekkas, så langt i fra. De årene vi har vært sammen har han lagt på seg 30 kg, men på en måte bryr jeg meg ikke om det. Tenker av og til på at det hadde vært digg om han var slank og pen, men så går tankene automatisk over på alt det positive med ham. Kanskje like greit, siden jeg egentlig er ganske stygg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg.

Kjenner at verdiene mine har endret seg fra da jeg var yngre og til og med også hva som tiltrekker meg :)

Er ofte man ikke SER en person før man kjenner personen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja.

 

Vel 20 kg vet ikke om det er mye eller lite, men han kan fort kvitte seg med det hvis han er villig og innstilt på det. Tror absolutt dette kan være verdt å satse på hvis han har mange andre godheter, du kan jo gi det litt tid og utvikle andre følelser og bli kjent så lenge han slanker seg? :)

Også blir han jo sikkert enda penere ettersom han slanker seg hehe

 

Men det er kanskje litt vanskelig å formidle akkurat det til han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår deg, men tror ikke du er stygg for det :) Ikke se sånn ned på deg selv! :)

 

Hilsen 12.28...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en kar hadde 20 kg for mye hadde det gått fint. Bikker det 50, så sliter jeg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren "min" er nok midt mellom der. Irriterende å være så overfladisk at det betyr noe, men merker at det påvirker evnen til å tenne på fyren veldig.. :( HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg hatt store problemer med. Det betyr ikke at mannen må være perfekt utseendemessig, men jeg må føle en viss tiltrekning. Dersom mannen har alle andre kvaliteter du ser i en mann så kan det jo godt hende at den fysiske tiltrekningen kommer etter en stund. Da jeg først traff min mann så syntes jeg han var helt grei utseendemessig, ikke noe mer, men han var veldig sjarmerende. Etterhvert som jeg ble forelsket så ble han bare kjekkere og kjekkere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde kanskje ikke jeg kunne det.

Til jeg møtte samboeren min!

Han er lavere enn meg, har ganske stor nese og masse hår på ryggen.

Særlig det med hår hadde jeg aldri trodd jeg kunne like, men nå synes jeg bare det er fint. Deilig å ta på.

Så ja, det kan jeg. Men jeg synes jo han er attraktiv nå. Dødsdigg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan ikke det.

Har "testet" det ut en gang.

Datet en fyr som var super bra! Vi var skikkelig knoll & tott.

Men husker spesielt en gang vi hadde sex - og jeg kun tenkte på hvor stygg han så ut :( Han hadde ganske bra kropp men..

Synd - for han var (er) en bra type.

 

Men - er glad for at det ikke ble oss.

Har nå verdens herligste og kjekkeste mann.

Og to nydelige barn med ham;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en mann som er altfor tynn. Jeg kan se ribbeina og kravebeinet hans stikker meg når jeg ligger med hodet oppå brystet i senga. Men han er en fantastisk mann og en fantastisk far. Han er morsom og intelligent. Så jeg elsker han, og ser borti fra at han er tynnere enn jeg hadde ønsket. Og tro du meg jeg har prøvd å fete han opp med god mat, men han er en av de med skyhøyt stoffskifte.

 

Så det går an. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...