Gå til innhold

ikke perfekt


groklan

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 uker på veg med tvillinger og har røkt opp mot 20 hver dag...:( Har virkelig prøvd å slutte for jeg er redd for at det skal få konsekvenser, men av en eller annen grunn så greier jeg det ikke... Er ned mot 10 om dagen nå da.

Synest det er vondt å lese om alle di " perfekte" som ikke røyker og som hakker ned på oss røykere. Jeg vet at jeg skulle ha sluttet, men får det rett og slett ikke til noen jeg aldri hadde trodd skulle bli et problem. Det virker på meg som om noen også til tider får det til å bli slik at barnet er dømt til å bli sykt eller annet om man røyker og det er ikke tilfelle... Ikke sunt, men trenger heller ikke gjøre noe. Min jordmor sier at alt under 7 om dagen har liten innvirkning på barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

godt å høre det er flere som sliter med det samme:)

føler jeg blir rakka ned på daglig av andre jeg også. gjør mitt beste..

å ingen er perfekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 28 ukeå vei.. og røyker dessverre enda.. prøver så godt jeg kan med å slutte, tenker på det hele tiden.. og da blir jeg enda mer stresset og får enda mer lyst på røyk :(

røyker alt i fra 1-20.. håper på å klare å slutte, men trenger virkelig hjelp til det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

signerer her jeg å, sliter med det samme problemet,

røyker hakket over de mildeste, og håper iallefall at det er bedre enn om jeg røyker de sterkeste?

 

jeg dømmer ingen, og har dårlig samvittighet, har forsøkt akupunktur , men hjalp ikke, har lest røykeboka, men for mange ganger, og jo mer jeg tenker på det jo mer stresset og lyst på røyk får jeg... er nå i uke 20...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...