Gå til innhold

Jeg tror ikke jeg ble meldt opp som privatist!! :-/ Er det slik det er?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fristen for å melde seg opp til privatisteksamen var 1.februar i år.

Da jeg skulle reise bort, så måtte jeg legge oppmeldingen (som var betalt) i postkassa utenfor skolen. Dette gjorde jeg fredag den 28. januar.

Den 1. februar var på mandagen etter.

 

Jeg har enda ikke mottatt noe brev fra skolen om dato for eksamen osv. Tror dere at de ikke mottok den i tide, og at jeg dermed ikke er meldt opp, eller tar det flere uker før man får vite eksamensdato osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke smart å legge brevet i skolens postkasse slik at det lå der over helga. Tipper det er stjålet.

 

Det du burde gjort var å sende det i posten fredagen. Det er den datoen det er stemplet hos posten som gjelder, ikke hvilken dag det kommer fram til skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar lang tid før du får dato ja, men hvis du er helt sikker på at du betalte i tide og la ved kvittering på det, så ville jeg bare tatt en telefon til skolen i morgen og fått bekreftet at alt var i orden..

 

Skjedde det samme med meg for ett par år siden, men alt var i orden ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du melder deg opp som privatist bruker du vel privatistweb.no? Der blir du registrert så fort du har betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du melder deg vel ikke opp gjennom brev? du melder deg jo opp via privatistweb ja...

 

det tar LANG tid før du får datoene tilsendt.. starten på april tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI

 

Privatistweb kunne jeg ikke bruke..Nordland er visst det eneste (lucky me!) fylket som ikke er på privatistweb!

Jeg betalte for oppmelding i to fag ja, og la ved kvittering. Men det er jo bare selve BETALINGEN. De har jo fått penger, men de ser jo ikke på kontoen om hvilke fag osv akkurat JEG har meldt meg opp i. Det er jo derfor skolen måtte ha selve oppmeldingsskjemaet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...